عرضه خودرو در بورس

وزارت صمت عرضه خودرو در بورس را لغو کرد

وزارت صمت به تازگی با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل بورس کالا و شرکت‌های کارگزاری خواستار لغو عرضه خودرو در بورس کالا شده است.

ثبت سفارش خودروهای وارداتی فیدلیتی و دیگنیتی از ۱۱ خرداد ماه در بورس کالا آغاز شده و قرار بود طی امروز (۱۸ خرداد) ۴۳۰ دستگاه دیگنیتی و فیدلیتی در تالار خودروی بورس کالا عرضه شود.

عرضه خودرو در بوس کالا به حالت تعلیق درآمد

اما به یک‌باره از سوی وزارت صمت نامه‌هایی برای مدیرعامل بورس کالا و شرکت‌های کارگزاری ارسال و از آن‌ها خواسته شد تا عرضه خودرو را لغو کنند. دلیل اصلی این موضوع در نامه مذکور محرمانه اعلام شده است.

عرضه خودرو

 

عرضه خودرو

چندی قبل معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران در ارتباط با این که عرضه خودرو در بورس کالا چه مزایایی دارد، بیان کرده بود در صورت اجرایی شدن این طرح کارخانه فاصله‌ی قیمتی بین بازار و بورس را دریافت خواهد کرد و در نتیجه فرآیند فروش شفاف خواهد شد. وی ادامه داده بود متقاضیان در طرح‌های فروش خودروسازان با کمک ربات‌ها، تعداد زیادی خودرو را ثبت نام می‌کنند یا این که خودرو نصیب فردی می‌شود که سریع‌تر اقدام به نام‌نویسی کرده باشد، اما در صورت ورود خودرو در بورس کالا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود و فروش با شفافیت بیشتری انجام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*