آپدیت اندروید 12

رابط کاربری One UI 4.1.1 حتماً امسال منتشر خواهد شد

سامسونگ آپدیت وان یو آی 4.1 را تقریبا برای تمام گوشی‌هایش منتشر کرده و حالا در حال آماده کردن نسخه جدید رابط کاربری خود است. رابط کاربری One UI 4.1.1 سامسونگ طبق اطلاعات منتشر شده حتماً امسال منتشر می‌شود.

چند ماه پیش بود که سامسونگ آپدیت بزرگ وان یو آی 4.1 را همزمان با عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس 22 منتشر کرد. در سه ماه گذشته، این غول دنیای گوشی‌های هوشمند مشغول انتشار این بروزرسانی بزرگ برای گوشی‌هایش بوده و توانسته تا به امروز گوشی‌های بسیار زیادی را به این آپدیت مجهز کند.

امروز اطلاعات جالبی منتشر شدند که نشان می‌دهند شرکت سامسونگ در حال توسعه یک آپدیت دیگر برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایش است که رابط کاربری One UI 4.1.1 نام دارد. این آپدیت قطعا امسال منتشر خواهد شد.

آپدیت One UI 4.1

این آپدیت بزرگ رسما توسط سامسونگ تایید شده و فعلا در حال توسعه است. اطلاعاتی که توسط منابع ما منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ می‌خواهد این آپدیت را در زمان معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود معرفی کند.

البته انتشار آپدیت One UI 4.1.1 به هیچ وجه سوپرایز بزرگی نبود. پیش از این زمزمه‌هایی درباره انتشار این به روزرسانی به گوشی می‌رسد. همچنین سامسونگ سال گذشته نیز پس از انتشار وان یو آی 3.1، سراغ توسعه و انتشار آپدیت وان یو آی 3.1.1 رفت.

سامسونگ پس از رابط کاربری One UI 4.1.1 مستقیماً به سراغ One UI 5 می‌رود

گفته می‌شود سامسونگ امسال برنامه‌ای برای توسعه و انتشار نسخه 4.5 رابط کاربری وان یو آی ندارد. آن طور که شواهد نشان می‌دهند، سامسونگ پس از One UI 4.1.1 مستقیما سراغ توسعه و انتشار وان یو آی 5 خواهد رفت. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ بر پایه اندروید 13 خواهد بود. همچنین با توجه به اخبار منتشر شده، فعلا خبری از اندروید 12 ال برای تبلت‌های سامسونگ نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*