قابلیت نمایش شاخص آلودگی هوا به گوگل مپ آمد

قابلیت نمایش شاخص آلودگی هوا به گوگل مپ آمد

قابلیت نمایش شاخص آلودگی هوا، به نسخه iOS و اندروید اپلیکیشن گوگل مپ اضافه شد. البته این ویژگی فعلا به صورت محدود فعال شده است.

با اضافه شدن قابلیت جدید نمایش شاخص آلودگی هوا به دو پلتفرم iOS و اندروید گوگل مپ، این برنامه قادر است تا کاربر را از میزان آلودگی و کیفیت هوای محیطی باخبر کند. با در اختیار داشتن این جزئیات، می‌توان در ارتباط با خروج از منزل، تصمیمات آگاهانه‌تری را اتخاذ کرد. آنچه به عنوان نمایش شاخص آلودگی هوا به گوگل مپ اضافه خواهد شد، شامل اعداد AQI یا شاخص کیفیت هوا، همراه با راهنمایی برای فعالیت‌های خارج از منزل، آخرین به‌روزرسانی اطلاعات و پیوندهایی برای کسب اطلاعات بیش‌تر است.

قابلیت نمایش شاخص آلودگی هوا به گوگل مپ آمد

این داده‌ها از سازمان‌های دولتی مورد اعتماد، از جمله آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) در ایالات متحده به‌دست خواهد رسید. گوگل مپ هم‌چنین اطلاعات کیفی هوا را از طریق یک شبکه حسگر کم‌هزینه به نام PurpleAir منتقل خواهد کرد که می‌تواند دیدی فرامحلی از شرایط را به شما ارائه دهد. برای افزودن ویژگی نمایش شاخص آلودگی هوا، باید روی دکمه موجود در گوشه سمت راست بالای صفحه گوشی ضربه بزنید، سپس در قسمت جزئیات نقشه، گزینه Air Quality را انتخاب کنید.

اطلاعات ارسالی از PurpleAir، هم‌چنین از طریق نمایشگرها و بلندگوهای سرویس Nest گوگل نیز در دسترس خواهند بود.

قابلیت نمایش شاخص آلودگی هوا به گوگل مپ آمد

هم‌چنین با نزدیک شدن به فصل آتش‌سوزی در ایالات متحده، یک ویژگی در این زمینه نیز برای گوگل مپ تعریف شده است. به‌ لطف همکاری این شرکت با مرکز ملی آتش‌نشانی بین سازمانی (NIFC)، این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا جزئیات آتش‌سوزی‌های فعال در منطقه را مشاهده کنید. برای آتش‌سوزی‌های بزرگ نیز می‌توانید با جستجوی عبارت “Wildfire near me”، از جزئیات مربوطه همراه با اطلاعات مربوط به شاخص کیفیت هوا باخبر شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*