معرفی گوشی موتو G62 5G و G42

موتورولا در سکوت خبری از دو گوشی موتو G62 5G و G42 رونمایی کرد

در سکوت خبری دو گوشی اقتصادی موتورولا موتو G62 5G و موتو G42 با امکانات مشابهی مثل دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت اقتصادی معرفی شدند.

موتورولا بدون هیچگونه هیاهویی از دو گوشی جدید سری Moto G پرده برداشت. یکی از آن‌ها گوشی موتو G62 5G و دیگری گوشی موتو G42 با اتصال LTE است. هر دو گوشی به زودی وارد بازارهای جهانی خواهند شد. در ادامه بیشتر با این دو دیوایس آشنا خواهید شد.

موتو G62 5G

این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس کوالکام قدرت می‌گیرد و به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی داخل حفره‌ای روی نمایشگر آن قرار دارد، در حالی که قاب پشتی آن از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی + دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو میزبانی می‌کند. ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و همچنین می‌توانید با یک کارت حافظه microSD آن را ارتقا هم دهید.

یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه شارژدهی این گوشی را بر عهده دارد که خود آن با توان ۲۰ واتی به سرعت شارژ می‌شود. در بخش نرم افزاری آن اندروید ۱۲ با رابط کاربری MyUX UI حضور دارد، در حالی که امکانات جذاب دیگری مثل اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس و یک حسگر اثر انگشت جانبی را در زیر کلید پاور خود ارائه می‌کند.

ابعاد این گوشی ۱۶۱.۸ در ۷۴ در ۸.۵۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۴ گرم است. موتورولا همچنین گوشی موتو G62 5G را در دو رنگ سبز و گرافیتی وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

موتور G42

دومین گوشی اقتصادی تازه معرفی شده موتورولا، گوشی موتو G42 است که به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی مجهز است. سیستم دوربین سلفی و دوربین‌های پشتی این گوشی مشابه برادر 5G خودش است، در حالی که چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ زیر قاب آن حضور دارد که ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه (قابل ارتقا با کارت حافظه) آن را همراهی می‌کنند.

گوشی موتو جی ۴۲ هم از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان ۲۰ واتی شارژ می‌شود. ضمن اینکه اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، اندروید ۱۲ و رابط کاربری MyUX UI را هم ارائه می‌کند. موتورولا این گوشی را در دو رنگ آبی و طلایی رزگلد عرضه می‌کند. این گوشی ابعادی برابر با ۱۶۰.۴ در ۷۳.۵ در ۷.۹۹ میلی‌متر و وزن ۱۷۴.۵ گرمی دارد که نشان‌دهنده خوش دستی و سبکی این دستگاه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*