اکسید وی ایکس

خودرو چینی اکسید وی ایکس در ایران دیده شد

اکسید وی ایکس به عنوان محصول جدید مدیران خودرو در راه بازار ایران است تا به رقیب احتمالی فیدلیتی دریم بهمن موتور تبدیل شود. در ادامه با مشخصات و امکانات اکسید VX آشنا می‌شویم.

مدیران خودرو و بهمن موتور به عنوان دو خودروساز بزرگ بخش خصوصی کشورمان قصد دارند طی سال آینده بهترین محصولات گروه خودروسازی چری را به بازار ایران عرضه کنند. از آنجایی که بهمن موتور عرضه فیدلیتی دریم را در دستور کار خود قرار داده است، مدیران خودرو نیز قصد دارد با عرضه اکسید وی ایکس به رقیب سرسخت بهمن موتور تبدیل شود.

مشخصات اکسید وی ایکس

 اکسید وی ایکس

اکسید VX در ایران

در همین راستا به تازگی تصاویری از مدل‌های وارداتی اکسید وی ایکس در بازار ایران منتشر شده که نشان می‌دهد این خودرو در حال گذراندن تست‌های آزمایشی است. شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران خودرو قصد تغییر نام این شاسی بلند را نداشته و آن را با همان نام اکسید VX روانه بازار خواهد کرد.

 اکسید وی ایکس

اکسید VX در ایران

اکسید وی ایکس به عنوان برادر کوچکتر تیگو 8 پلاس نیز محسوب می‌شود؛ خودرویی که طی ماه‌های آینده شاهد عرضه آن به بازار ایران خواهیم بود. این خودرو به یک موتور 2 لیتری توربو GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 250 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه DCT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. اکسید وی ایکس از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی در سطح تیگو 8 پلاس قرار دارد.

اکسید VX

از امکانات رفاهی اکسید وی ایکس می‌توان به تریم چرمی کابین، ظرفیت 7 سرنشین، سقف پانورامیک، 2 صفحه نمایش 12.3 اینچی (در قالب یکپارچه با سایز 24.6 اینچ)، جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور پایی، سیستم تهویه مجزا بین ردیف اول و دوم، صندلی راننده دارای حافظه 3 حالته و تنظیم گودی کمر، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرمکن صندلی‌ها، رکاب‌های برقی و دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D اشاره کرد.

اکسید وی ایکس

همچنین این خودرو در بخش ایمنی نیز از سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، هفت کیسه هوای ایمنی (9 کیسه هوا در برخی تیپ‌ها)، رادار تصادف از جلو، سیستم نوربالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار و پیش بینی برخورد در اثر تغییر خط بهره می‌برد.

اکسید VX

اکسید وی ایکس احتمالا با قیمت حدود 2 میلیارد تومان به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد؛ چرا که مدیران خودرو برای تیگو 8 پرو نیز قیمت حدود 1 میلیارد و 700 میلیون تومان را در نظر گرفته است. همچنین از آنجایی که این خودرو از پیشرانه 2 لیتری بهره می‌برد، تعرفه واردات بیشتری نیز روی این خودرو نسبت به تیگو 7 پرو اعمال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*