تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا را در اینجا ببینید

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا در فضای مجازی منتشر شد. اما در کنار آن، جزئیات جذاب جدیدی از Xiaomi 12 Ultra نیز فاش شده است.

آخرین مراحل توسعه گوشی پرچمدار Xiaomi 12 Ultra در حال سپری شدن است. در حال حاضر از این گوشی رندرهای مختلفی منتشر شده است، اما شاید این اولین باری باشد که می‌توانید تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا را ببینید.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا

از این تصاویر پیداست که نمایشگر این گوشی از یک حفره در مرکز بخش بالایی خودش برای گنجاندن دوربین سلفی استفاده می‌کند. این طراحی مرسوم تمام پرچمداران اندرویدی حال حاضر بازار است.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا

در پشت گوشی یک ماژول دوربین بسیار بزرگ قرار گرفته که یک سوم قاب را به خودش اختصاص داده است. این ماژول از طراحی پله‌ای استفاده می‌کند و شامل سه دوربین در حلقه اصلی به همراه دیگر سنسورها و فلاش LED می‌شود. ما در اینجا تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا در نسخه سفید سرامیکی را مشاهده می‌کنیم.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا

سیستم دوربین این گوشی با همکاری شیائومی و لایکا (شرکت معتبر دوربین‌سازی) توسعه پیدا کرده است که باعث می‌شود به یکی از پرقدرت‌ترین پرچمداران اندرویدی از نظر دوربین در سال جاری تبدیل شود. لی جون، مدیرعامل شیائومی می‌گوید این پرچمدار جدید تجربه تصویربرداری با گوشی‌های هوشمند را به طور کلی ارتقا خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید:

ماژول دوربین لایکا گوشی شیائومی ۱۲ اولترا در این رندرها خودنمایی می‌کند

جزئیات جدیدی از Xiaomi 12 Ultra

پس از اعلام رسمی همکاری دو کمپانی شیائومی و لایکا، گزارش‌هایی از عرضه نخستین گوشی حاصل این همکاری در جولای پیش رو منتشر شد. گفته می‌شود این گوشی در واقع همان شیائومی ۱۲ اولترا است. این محصول جدید قرار است به پرچمداری تبدیل شود که هر کسی آرزوی داشتنش را دارد.

در گزارش‌ها به ظرفیت باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی که با توان ۱۲۰ واتی به صورت سیمی و ۵۰ واتی به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود، اشاره شده است. این‌ها یعنی پرچمدار جدید شیائومی، قدرتمندترین فناوری شارژ سیمی و بی‌سیم را ارئه خواهد کرد.

این دستگاه برای ارائه سرعت شارژ بیشتر از ۱۰۰ وات از طریق باتری تک سلولی خودش، از چیپ Surge P1 قدرت خواهد گرفت که قدرتمندترین چیپ ساخت خود شیائومی است. این چیپ که در صنعت شارژ سریع رکوردشکن است، بسیاری از مشکلات در ارائه فناوری فست شارژ را هم حل می‌کند.