گوشی 200 مگاپیکسلی موتورولا ماه آینده معرفی خواهد شد

گوشی دارای دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا ماه آینده معرفی خواهد شد

موتورولا تأیید کرد که ماه آینده قرار است از نخستین گوشی دارای دوربین 200 مگاپیکسلی در جهان با مشخصاتی در حد پرچمداران گران قیمت، رونمایی کند.

در سال‌های اخیر، موتورولا نه تنها اولین برندی بوده که از تراشه سری 8 اسنپدراگون در گوشی خود استفاده کرده، بلکه در بسیاری از نوآوری‌های دیگر نیز پیش‌قدم شده است. در حالی‌که سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند هنوز از دوربین‌های 100 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، موتورولا قصد دارد یک گوشی پرچم‌دار جدید با لنز 200 مگاپیکسلی را به بازار عرضه کند. طبق آخرین گزارش‌ها، این محصول هم‌اکنون در حال ساخت بوده و در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

چندی پیش موتورولا پوستری را منتشر کرد در آن عنوان شده بود:

معیار جدید برای تجربه تصویربرداری فراتر از پارامترها، که عصر عکاسی با موبایل 200 مگاپیکسلی را آغاز می‌کند. در جولای می‌بینمت!

بنابراین، این شرکت رسما تایید کرد که موتورولا در ماه آینده یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی را عرضه خواهد کرد.

گوشی 200 مگاپیکسلی موتورولا ماه آینده معرفی خواهد شد

امروز، چن جین، مدیر کل بخش تجارت تلفن همراه لنوو چین در مورد یک تلفن هوشمند آینده صحبت کرد. اگرچه وی جزئیات زیادی را فاش نکرد و نام دستگاه نیز هنوز مشخص نشده، ما حدس می‌زنیم که او در مورد گوشی 200 مگاپیکسلی آینده این شرکت صحبت کرده است. او گفت که دوربین این دستگاه او را بسیار شگفت‌زده کرده است. با این پیش‌فرض که مدیر اجرایی لنوو این محصول را دوست داشته، بدون شک یک سورپرایز بزرگ در رونمایی از این گوشی در راه خواهد بود.

پیش از این، برخی از وبلاگ‌نویسان ویبو، بخشی از مشخصات این گوشی را فاش کرده بودند. به عنوان مثال، می‌دانیم که پرچم‌دار جدید موتورولا از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده خواهد کرد. هم‌چنین این دستگاه از شارژ فوق سریع 125 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

سنسور 200 مگاپیکسلی گوشی موتورولا

گوشی 200 مگاپیکسلی موتورولا ماه آینده معرفی خواهد شد

تلفن هوشمندی که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، قرار است به‌طور ویژه بر روی عکاسی تمرکز داشته باشد. از این رو، نوع سنسوری که در آن استفاده می‌شود، کنجکاوی بسیاری را برانگیخته است. با توجه به افشاهای قبلی، ما در این گوشی با یک سنسور ISOCELL HP1 سامسونگ سر و کار داریم که دارای اندازه پیکسل 1/1.22 اینچی به همراه واحد پیکسل 0.64 میکرومتر است و از فناوری ISOCELL 3.0 پشتیبانی می‌کند. این حسگر هم‌چنین قادر خواهد بود ترکیبات پیکسلی 4 در 1 یا 16 در 1 را با توجه به صحنه و دیگر پارامترها تکمیل کند.

برای سهولت در ثبت لحظات زودگذر برای کاربران، سامسونگ سنسور HP1 را به فوکوس خودکار سریع و دقیق مجهز کرده است. این ویژگی به لطف فناوری تشخیص فاز Double Super PD که در سنسور تصویر تعبیه شده، امکان‌پذیر است. این پیکسل‌ها دارای ریزلنزهای فوکوس خودکار هستند که به شما امکان می‌دهند با سرعت بالاتری روی اشیاء فوکوس کرده و محتوای خیره‌کننده‌ای را ثبت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*