رولزرویس فانتوم سری II

نسل جدید رولزرویس فانتوم سری II رونمایی شد

نسل جدید رولزرویس فانتوم سری II رونمایی شد. فانتوم سری II در نسخه جدید علاوه بر تغییرات ظاهری از امکانات بیشتری نیز بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

نخستین تصاویر رسمی از نسل جدید رولزرویس فانتوم سری II منتشر شد که به کمک آنها می‌توانیم با تغییرات جدیدی که این خودرو لوکس تجربه کرده آشنا شویم. هرچند فانتوم سری II نسبت به قبل از لحاظ ظاهری تغییرات اندکی را تجربه کرده، اما شرکت سازنده برای آن امکانات بیشتری را نسبت به قبل در نظر گرفته است. شرکت رولزرویس برای این خودرو نسخه تک ساخت گریت بریتیش فانتوم را نیز ارائه کرده که نسبت به مدل‌های قبلی اسپرت‌تر است.

مشخصات رولزرویس فانتوم سری II جدید

رولزرویس فانتوم سری II

رولزرویس فانتوم سری II جدید اکنون از جلوپنجره اصلاح شده و نورانی به همراه چراغ‌های جلوی ارتقا پیدا کرده بهره می‌برد. همچنین این خودرو اکنون آپشن‌های شخصی‌سازی بیشتری را نیز به همراه دارد تا مشتریان بتوانند این خودرو را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

رولزرویس فانتوم سری II

علاوه بر فانتوم پلانتیتو که رولزرویس آن را به عنوان بخشی از پروژه فیس لیفت این خودرو رونمایی کرد، مدل سفارشی دیگری از این خودرو نیز با نام گریت بریتیش فانتوم به معرض نمایش درآمد که نسبت به قبل اسپرت‌تر بوده و کمی به نسخه بلک ادیشن نیز شباهت دارد.

رولزرویس فانتوم سری II

رولزرویس برای نسخه گریت بریتیش فانتوم بدنه با رنگ قرمز ماگما، رینگ‌های جدید، عناصر کرومی تیره روی خروجی‌های اگزوز، در پشتی، اطراف شیشه‌ها، کاپوت و جلوپنجره را در نظر گرفته است که باعث شده این خودرو بسیار جذاب به نظر برسد. روی ستون C این خودرو نیز علامت خاصی به چشم می‌خورد.

رولزرویس فانتوم سری II

این خودرو اکنون به رینگ‌های 22 اینچی جذابی نیز مجهز شده است که البته تمام محصولات رولزرویس از آن بهره می‌برند، اما این رینگ باعث افزایش ابهت فانتوم شده است. تمام مدل‌های فانتوم با یک موتور 6.75 لیتری توئین توربو 12 سیلندر به بازار عرضه می‌شوند که می‌توانند قدرتی برابر با 563 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن‌متر را به تولید برسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*