دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا

طرح مفهومی گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ، دوربین 200 مگاپیکسلی را به رخ می‌کشد

اخبار جدیدی از گوشی گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra سامسونگ درز کرده که خبر از حضور دوربین 200 مگاپیکسلی در پشت قاب آن می‌دهد.

سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سری S گلکسی است و جزئیات مربوط به این گوشی‌های مورد انتظار از همین حالا در چند نوبت به بیرون درز کرده است.

شایعه شده است که این شرکت کره‌ای قصد دارد تا از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولترا استفاده کند. اکنون یک ویدیو مفهومی جدید توسط Technizo منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی دوربین در پرچمدار بعدی Samsung کاملا متفاوت خواهد بود.

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا

طبق گزارشات، سامسونگ گلکسی S23 Ultra به سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی HM1 ISOCELL، ساخته انحصاری همین شرکت مجهز خواهد شد. نکته قابل توجه این است که پردازنده‌هایی مانند Qualcomm Snapdragon 8 نسل 1 از حداکثر رزولوشن 200 مگاپیکسل در دوربین تکی پشتیبانی می‌کنند.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود دو مدل دیگر این مجموعه، یعنی گلکسی S23 و گلکسی S23 Plus، دارای سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشند. هر سه مدل شامل چندین سنسور دوربین در پنل پشتی خواهند بود.

بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 23 با نمایشگر LTPO با نرخ نوسازی تصویر پویا، از 10 هرتز تا 120 هرتز عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها بسته به منطقه، از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 نسل 2 و چیپ ست پرچمدار Exynos، تولیدی خود سامسونگ بهره می‌برند.

این دستگاه‌ها به مودم Qualcomm X70 5G مجهز خواهند بود که برای اتصال بهتر به اینترنت به شدت مفید است. در بخش نرم‌افزار، این گوشی‌ها از جدیدترین سیستم عامل اندروید 13 به اضافه رابط کاربری One UI 5 پشتیبانی خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*