گوشی های گیمینگ سری شیائومی بلک شارک ۵

گوشی های گیمینگ سری شیائومی بلک شارک ۵ با این قیمت وارد بازارهای جهانی شدند

گوشی های گیمینگ سری شیائومی بلک شارک ۵ – Xiaomi BlackShark 5 در دو نسخه معمولی و پرو و با قیمت زیر ۱۰۰۰ دلاری وارد بازارهای جهانی شدند.

گوشی های گیمینگ سری بلک شارک ۵ شیائومی تور جهانی خودشان را آغاز کرده‌اند. این گوشی‌ها که در دو نسخه معمولی و پرو طراحی شده‌اند، از امروز با قیمت‌های اعلام شده وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

دو عضو این خانواده شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. هر دو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و پنل Samsung E4 استفاده می‌کنند. علاوه بر این نرخ نمونه‌برداری لمس این نمایشگر ۷۲۰ هرتز بوده، در بالای آن‌ها تریگرهای کشویی مغناطیسی تعبیه شده و هر دو از اسپیکرهای استریو استفاده می‌کنند.

ظرفیت باتری دو گوشی هم یکسان است (۴۶۵۰ میلی‌آمپر ساعت) و هر دو با توان ۱۲۰ واتی در عرض ۱۵ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ می‌رسند. این باتری ۱۲۰۰ چرخه عمر مفید داشته و از فناوری بای پس باتری بهره می‌برند که به کاربر اجازه می‌دهد هنگام بازی کردن مستقیماً گوشی را به شارژ زده و باتری را نادیده بگیرند.

گوشی های گیمینگ سری شیائومی بلک شارک ۵

گوشی های گیمینگ سری شیائومی بلک شارک ۵ از چیپست‌های اسنپدراگون نیز استفاده می‌کنند، ولی تفاوتی بین مدل این چیپست‌ها وجود دارد. نسخه پرو به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز بوده و رم سریع‌تری دارد (۶۴۰۰ مگاهرتز در مقایسه با ۵۵۰۰ مگاهرتز). این درحالیست که نسخه معمولی به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است. هر دو گوشی همچنین از رابط کاربری JoyUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ برخوردارند.

قیمت گوشی های گیمینگ سری بلک شارک ۵

جدول زیر می‌توانید قیمت نسخه‌های مختلف دو گوشی بلک شارک ۵ و بلک شارک ۵ پرو به دلار را مشاهده کنید.

گوشیبلک شارک ۵بلک شارک ۵ پرو
نسخه ۸/۱۲۸ گیگ۵۵۰ دلار۸۰۰ دلار
نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگ۶۵۰ دلار۹۰۰ دلار
نسخه ۱۶/۲۵۶ گیگ۱۰۰۰ دلار

به جز تراشه و رم، تفاوت دیگری نیز بین این دو مدل وجود دارد که آن دوربین است. نسخه پرو به سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است، در حالی که مدل معمولی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی مدل پرو نیز عملکرد بهتری نسبت به دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نسخه معمولی دارد.

ایرباد بی‌سیم Black Shark JoyBuds Pro

اما شیائومی به همراه این دو گوشی، ایرباد بی‌سیم Black Shark JoyBuds Pro را نیز وارد بازارهای جهانی کرده است. این ایرباد با نرخ تأخیر کم ۴۰ میلی‌ثانیه‌ای گزینه جذابی برای گیمینگ است. ضمن اینکه با هر بار شارژ کامل ۳۰ ساعت شارژدهی داشته و تنها با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توان از آن ۳ ساعت استفاده کرد. این هدفون بی‌سیم همچنین به لطف گواهی IPX4 ضد آب نیز هست.

ایرباد بی‌سیم Black Shark JoyBuds Pro

این ایرباد بی سیم از پلتفرم Snapdragon Sound برخوردار است و از کدک aptx Adaptive برای کیفیت صدای بالا پشتیبانی می‌کند. این دیوایس از درایورهای ۱۲ میلی‌متری استفاده می‌کند و به حذف نویز فعال انطباق‌پذیر (adaptive ANC) مجهز است که دارای حالت‌هایی از جمله صحنه پر از باد است و می‌تواند تا ۴۰ دسی‌بل صداهای اضافه پس‌زمینه شما را بکاهد. قیمت ایرباد JoyBuds Pro بلک شارک ۸۰ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*