باتری خودروهای تسلا

باتری خودروهای تسلا توسط شرکت BYD چین تامین خواهد شد

نایب‌رئیس اجرایی BYD با اعلام این که همکاری این شرکت چینی با تسلا آغاز شده گفت ما به زودی باتری خودروهای تسلا را تامین خواهیم کرد.

طی ماه‌های گذشته خبرهای متعددی در خصوص همکاری BYD با تسلا منتشر شده بود که بر اساس آن BYD به تامین‌کننده باتری خودروهای برقی تسلا تبدیل می‌شد. هرچند در آن زمان مسئولان بی وای دی چنین خبرهایی را تکذیب کردند، اما اکنون نایب‌رئیس اجرایی BYD با تایید این خبر گفت این شرکت چینی به زودی باتری خودروهای تسلا را تامین خواهد کرد.

تامین باتری خودروهای تسلا توسط BYD

باتری خودروهای تسلا

لیان یوبو، نایب‌رئیس اجرایی BYD به تازگی با اعلام اینکه این شرکت چینی در آینده نزدیک به تامین‌کننده باتری محصولات برقی تسلا تبدیل خواهد شد گفت ما روابط خوبی را با ایلان ماسک آغاز کردیم و برای تامین باتری‌های محصولات تسلا در آینده بسیار نزدیک در حال آماده‌سازی هستیم.

گفته‌های نایب‌رئیس اجرایی BYD را در واقع می‌توان بیانیه رسمی این شرکت چینی برای تامین باتری محصولات برقی تسلا محسوب کرد. البته به دلیل این که هنوز از قرارداد BYD با تسلا جزئیاتی در دست نیست، نمی‌توان گفت این شرکت چینی چه نوع باتری‌ها را به چه میزان برای تسلا تامین خواهد کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تسلا خواهان خرید باتری از BYD بوده و تمایل دارد از تکنولوژی سلول به پکیج این شرکت چینی استفاده کند. گفتنی است بی وای دی اخیرا برای نخستین بار از جدیدترین نسخه سیستم باتری ساختاری CTB خود در محصول Seal استفاده کرد که احتمال دارد محصولات تسلا هم در آینده به این سیستم مجهز شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*