دانگ فنگ نانوباکس

دانگ فنگ نانوباکس معرفی شد؛ خودرو برقی چینی با پلتفرم رنو کویید

دانگ فنگ نانوباکس معرفی شد. این خودرو برقی چینی از پلتفرم رنو کویید بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید دانگ فنگ آشنا می‌شویم.

شرکت چینی دانگ فنگ از محصول الکتریکی جدید خود با نام نانو باکس پرده برداشت. این خودرو برقی کوچک به دلیل این که برپایه پلتفرم رنو کویید ساخته شده به این کراس اوور کوچک فرانسوی شباهت زیاد دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو برقی چینی آشنا خواهیم شد.

مشخصات دانگ فنگ نانوباکس 

دانگ فنگ نانوباکس

طراحان دانگ فنگ به دلیل برقی بودن این خودرو یک نوار مشکی رنگ را در نمای جلوی این خودرو نصب کردند تا هم یک جلوپنجره نمادین باشد و همچنین دی‌لایت‌های نواری این دو خودرو را به یکدیگر متصل کند. طراحان همچنین چراغ‌های اصلی خودرو را در پایین سپر قرار دادند. ضمن این که در پایین سپر جلو نیز یک بخش باریک به عنوان کانال ورودی هوا نیز به چشم می‌خورد.

دانگ فنگ نانوباکس

هنگام ورود به کابین این خودرو نیز نمایشگر پهن مرکزی، صفحه‌آمپر دیجیتالی و فرمان سه شاخه با دکمه‌های کنترلی روی آن خودنمایی می‌کند. همچنین طراحان با استفاده از تریم داخلی دو رنگ توانستند نمای جذابی را به وجود آورند. موارد دیگری چون شیفتر چرخان گیربکس تک سرعته، دریچه‌های باریک سیستم تهویه و کلیدهای چرخان تنظیمات سیستم تهویه به عنوان سایر ویژگی‌های کابین این خودرو برقی محسوب می‌شود.

دانگ فنگ نانوباکس

دانگ فنگ نانوباکس دارای 3732 میلی‌متر طول، 1579 میلی‌متر عرض، 1515 میلی‌متر ارتفاع و 2423 میلی‌متر فاصله محوری است. در حال حاضر جزئیاتی از مشخصات فنی این خودرو در دست نیست، اما نانوباکس می‌تواند به ازای هر بار شارژ حدود 331 کیلومتر را بپیماید. طبق اعلام دانگ فنگ، مشتریان باید برای خرید این خودرو برقی حدود 10 هزار دلار پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*