دکمه سایلنت گوشی های وان پلاس

دکمه سایلنت دیگر روی تمام گوشی های وان پلاس به کار نمی‌رود

رندرهای گوشی OnePlus 10T نشان می‌دهد که ظاهراً قرار نیست دیگر دکمه سایلنت روی تمام گوشی های وان پلاس به کار برد و فقط محدود به برخی مدل‌ها می‌شود.

امروز رندرهایی از گوشی وان پلاس ۱۰ تی را روی خروجی سایت قرار دادیم که این تصاویر اطلاعات جالبی را ارائه می‌کنند. اما در میان این اطلاعات جدید، نبود دکمه سایلت معروف گوشی های وان پلاس در مدل وان پلاس 10T بیشتر از همه خودنمایی می‌کند. دکمه سایلنت، قابلیتی است که توسط وان پلاس به دنیای گوشی‌های اندروید آمد، در حالی که تا پیش از آن فقط آیفون‌های اپل چنین قابلیتی را ارائه می‌کردند.

اما این دکمه که یکی از ویژگی‌های اصلی تمام گوشی‌های هوشمند OnePlus است، روی جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت و رده ابتدایی این کمپانی و همچنین گوشی‌های کمپانی اوپو به عنوان خواهرخوانده وان پلاس وجود ندارد.

دکمه سایلنت گوشی های وان پلاس فقط در سری Pro

قابل درک است که وان پلاس نخواهد از این ویژگی روی گوشی‌های ارزان قیمت سری Nord N خود استفاده کند. ولی گوشی پرچمدار وان پلاس 10T چطور؟ آنطور که یک افشاگر توییتری به نام Yogesh Brar می‌گوید، به نظر می‌رسد وان پلاس تصمیم جدیدی در این‌باره گرفته و قرار است فقط گوشی‌های سری Pro این کمپانی به این اسلایدر مجهز شوند. این یعنی از این پس نه تنها گوشی‌های ارزان سری نورد، بلکه دیگر گوشی‌های بالارده غیر Pro این کمپانی نیز بدون اسلایدر سایلنت طراحی خواهند شد.

گوشی وان پلاس ۱۰ تی

گوشی وان پلاس ۱۰ تی

در همین رابطه، گفته می‌شود گوشی‌های پرچمدار کمپانی اوپو نیز قرار است دکمه سایلنت را از گوشی‌های اوپو قرض بگیرند. اگر به خاطر داشته باشید دو شرکت اوپو و وان پلاس اعلام کرده بودند که رابط کاربری OxygenOS و ColorOS را با یکدیگر ادغام خواهند کرد. حالا به نظر می‌رسد این همکاری در سطح سخت افزاری نیز ادامه پیدا می‌کند.

البته هنوز وان پلاس واکنشی به این شایعه نداشته و ما فقط با توجه به رندرهایی که از گوشی OnePlus 10T به بیرون درز کرده این پیش‌بینی را می‌کنیم. بنابراین ممکن است در نهایت اتفاق دیگری بی‌افتد.

ر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*