بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و همه آنچه از این بازی می دانیم

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League جدیدترین ساخته راکستدی است که در دنیایی مشترک با سری بتمن آرکام جریان دارد. به بهانه برگزاری رویداد Summer Game Fest نگاهی خواهیم داشت به جزئیات این بازی و انتظاراتی که از آن داریم.

آخرین نسخه از سه‌گانه بتمن آرکام راکستدی در سال 2015 روانه بازار شد و این یعنی حدود هفت سال از تجربه آخرین ساخته این کمپانی خلاق می‌گذرد. با این وجود این استودیو مدتی پیش از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League رونمایی کرد و برخی اطلاعات اولیه را نیز در خصوص آن به اشتراک گذاشت. این عنوان، یک بازی شوتر کوآپ چهار نفره است که فضایی کاملا متفاوت با مجموعه بتمن دارد؛ هرچند که داستان آن در همان دنیا رخ می‌دهد.

در این متن سعی داریم به مرور تمامی اطلاعاتی که از این بازی در اختیار داریم بپردازیم و تمامی جزئیات داستانی و گیم پلی آن را مرور کنیم. علاوه بر این، در پایان نگاهی خواهیم داشت به انتظاراتی که از این عنوان داریم. با گجت نیوز همراه باشید.

تاریخ عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

علیرغم اینکه راکستدی پیش از این بارها تاکید کرده بود که بازی را تا پایان سال 2022 روانه بازار خواهد کرد، چندی پیش در بیانیه‌ای از به تعویق افتادن زمان رونمایی آن تا سال 2023 خبر داد. در حال حاضر نه فروشگاه استیم و نه فروشگاه پلی استیشن هیچ گونه اطلاعات دقیقی از زمان عرضه این بازی منتشر نکرده و تنها به اشاره به سال 2023 بسنده کرده‌اند.

آنچه از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League می‌دانیم

بازی Suicide Squad یا خوجه انتخار یک عنوان شوتر کوآپ است که داستان آن پس از ماجراهای بازی آرکام نایت و در شهر متروپولیس رخ می‌دهد. شهر متروپولیس توسط Brainiac تصاحب شده و اعضای لیگ عدالت به فرمان او درآمده‌اند. به همین جهت آماندا والر، مامور ارشد شناخته‌شده دولتی، پایگاهی را در آسایشگاه آرکام بنا نهاده تا به مقابله با او بپردازد. والر در صدد تشکیل گروهی به نام تسک فورس ایکس متشکل از خطرناک‌ترین ضدقهرمانان دنیاست تا از طریق آن‌ها با کشتن اعضای لیگ عدالت به سلطه Brainiac بر شهر پایان دهد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

اعضای تسک فورس ایکس یا خوجه انتحار هارلی کویین، کاپیتان بومرنگ، ددشات و کینگ شارک هستند که می‌بایست به دستور والر به مبارزه با اعضای لیگ عدالت یعنی سوپرمن، فلش، گرین لنترن و سایرین بپردازند و آن‌ها را یکی پس از دیگری از میان بردارند. در تیزرهای نمایش داده شده از بازی همچنین واندر وومن نیز در نقش یکی از شخصیت‌های بازی قابل مشاهده است. با این حال به نظر می‌رسد او تحت فرمان Brainiac نیست و با انگیزه‌های شخصی خود مشغول مبارزه با اعضای تسخیرشده لیگ عدالت است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

همچنین تعدادی دیگر از شخصیت‌های منفی دنیای کامیک‌های DC نظیر گیزمو، شخصیت منفی اصلی دنیای Teen Titans یا پنگوئن از مجموعه آرکام نایت نیز در این بازی حضور خواهند داشت؛ هرچند که نقش آن‌ها در پیشبرد داستان بازی هنوز به طور کامل مشخص نیست. در تریلر‌های نشان داده شده از بازی، شخصیت بتمن نیز بارها مورد اشاره قرار می‌گیرد. با این وجود او تا کنون هرگز در بازی مشاهده نشده است. از آن جا که داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پس از اتفاقات بازی آرکام نایت و فعال‌سازی پروتکل Knightfall جریان دارد، بعید به نظر می‌رسد که خبری از بروس وین و بتمن در این بازی باشد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

تمرکز اصلی گیم پلی بازی بر روی همکاری، جابجایی در محیط و تیراندازی است و هریک از چهار کاراکتر اصلی بازی با قابلیت‌های منحصربفرد خود به گونه‌ای این کار را به انجام می‌رسانند. هارلی کویین با شلیک قلاب‌هایی به در و دیوار در محیط بازی جابجا می‌شود؛ در حالی که کاپیتان بومرنگ برای این کار از یک تکنولوژی جدید بهره می‌برد. همچنین شخصیت ددشات نیز از یک جت پک برای پرواز بر فراز شهر و در مواقع لزوم حمله به دشمنانش استفاده کرده و کینگ شارک قادر است پرش‌هایی بسیار طولانی را انجام داده و با سرعت بسیار زیادی روی دیوارها حرکت کند. ترکیب توانایی‌های خارق‌العاده اعضای جوخه انتحار، لحظات جذابی را در مبارزه با ارتش Brainiac رقم خواهد زد.

در صحنه‌هایی از تریلر بازی همچنین یک خودرو با نشان بتمن نیز نمایش داده می‌شود که در درون شهر سرگردان است. این خودرو، بت موبیل حاضر در نسخه‌های پیشین بتمن آرکام نیست؛ با این حال ممکن است حضور آن در تریلرهای بازی نشان از قابلیت رانندگی در شهر داشته باشد.

انتظارات از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

با توجه به عملکرد فوق‌العاده سه‌گانه بتمن آرکام انتظارات از بازی جوخه انتحار بسیار بالاست. با این وجود مهم‌ترین خواسته علاقمندان به بازی‌های ابرقهرمانی از Suicide Squad این است که استودیوی سازنده بتواند همچون همیشه محصولی سرگرم‌کننده و جذاب را روانه بازار کند. راکستدی پیش از این بارها نشان داده است که قادر به ساخت عناوینی فوق‌العاده در هر سطحی است و سه‌گانه بتمن آرکام این استودیو نه تنها بهترین بازی‌های ابرقهرمانی در دنیا هستند؛ بلکه در شمار برترین بازی‌های تاریخ نیز قرار می‌گیرند. این عناوین از حیث جزئیات تکنیکی، طراحی بازی و البته داستان‌سرایی سرآمد بودند و انتظار از سازندگان بازی این است که جوخه انتحار هم با همین سخت‌گیری و کیفیت به بازار عرضه شود.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

راکستدی پیش از این تایید کرده بود که داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در همان دنیای آشنای فرنچایز بتمن آرکام رخ خواهد داد و یکی از مهم‌ترین خواسته‌های سازندگان بازی، ادامه روند داستان‌سرایی بازی از بعد از پایان سه‌گانه Batman Arkham است. به این ترتیب، امید می‌رود اثر تصمیمات سخت و باورنکردنی‌ای نظیر کشتن جوکر در انتهای بازی آرکام سیتی یا تعیین سرنوشت بتمن و آلفرد در پروتکل نایت فال در داستان جوخه انتحار قابل مشاهده باشد.

همچنین افزوده شدن کاراکترهای قابل بازی جدیدی از فیلم‌های جوخه انتحار نظیر پیس میکر یا مبارزه با اعضای جدیدی از لیگ عدالت نظیر آکوامن نیز یکی دیگر از خواسته‌های بلندمدت علاقمندان به این بازی است. البته با توجه به اینکه بازی از چهار شخصیت اصلی بهره می‌برد و تمرکز اصلی آن بر روی تجربه کوآپ است، علاقمندان به بازی جوخه انتحار امیدوارند که تجربه این بازی به صورت تکنفره نیز به اندازه مد کوآپ جذاب باشد.

پلتفرم‌ها

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به طور رسمی برای PC، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس باکس وان و PS4 هرگز به تایید سازندگان نرسید؛ با این حال برخی شایعات به تصمیم راکستدی برای توسعه نسخه نسل هشتمی این عنوان پیش از آغاز فرآیند ساخت اشاره داشتند. در عین حال همین شایعات کمی بعد به منصرف شدن سازندگان از ساخت نسخه‌های نسل هشتمی و تمرکز بر روی کنسول‌های جدید اشاره داشتند.

سیستم مورد نیاز بازی برای رایانه‌های شخصی

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

صفحه استیم بازی هیچگونه اطلاعاتی را در خصوص سیستم سخت افزاری مورد نیاز برای تجربه این بازی بر روی PC در اختیارمان قرار نمی‌دهد. با این حال با در نظر گرفتن این نکته که Suicide Squad تنها برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه خواهد شد، می‌توان انتظار سیستم مورد نیاز قدرتمندی برای آن داشت.

جزئیات بخش مالتی پلیر بازی

همان گونه که پیش از این اشاره شد، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League یک عنوان کوآپ چهار نفره است. با این حال، راکستدی اطمینان داده است که بازی به صورت تکنفره هم به خوبی قابل تجربه کردن خواهد بود. بعید است که بخش کوآپ بازی به صورت اسپلیت اسکرین ارائه شود. با این حال راکستدی حضور اسپلیت اسکرین در این بازی را نه تایید و نه تکذیب کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*