شرکت زیرمجموعه تویوتا

تکنولوژی جدید شرکت زیرمجموعه تویوتا دنیا را تغییر می‌دهد

یکی از شرکت های زیرمجموعه تویوتا که در حوزه فناوری‌های آینده فعالیت می‌کند اخیرا اختراع جدیدی را به ثبت رساند که باعث تحول زندگی بشر خواهد شد.

شرکت وون پلانت (Woven Planet) که به عنوان زیرمجموعه شرکت خودروسازی تویوتا محسوب می‌شود به تازگی اختراع جدیدی را ثبت کرد که می‌تواند زندگی بشر را متحول سازد. این شرکت که در حوزه فناوری‌های آینده فعالیت می‌کند توانست کارتریج هیدروژن قابل حمل ویژه‌ای را طراحی کند که باعث آسان‌تر شدن حمل و نقل روزمره می‌شود و می‌تواند برای دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف انرژی هیدروژنی را تامین کند.

آشنایی با تکنولوژی جدید شرکت زیرمجموعه تویوتا

تویوتا

وون پلانت این کارتریج هیدروژنی را فقط به شکل آزمایشی تولید کرده و برای عرضه به بازار باید مراحل متعددی را بگذراند. تویوتا همچنان بر خلاف سایر خودروسازان، هیدروژن را سوخت با ارزشی می‌داند و بر این باور است که می‌توان با آن زندگی بشر را متحول کرد. در واقع تویوتا در حال حاضر یکی از دو خودروساز فعال در بازار آمریکا محسوب می‌شود که همچنان خودروهای هیدروژنی را به فروش می‌رساند.

میرای هیدروژنی هم‌اکنون با برخی محدودیت‌ها مواجه است، اما اگر در محل سکونت خود به هیدروژن دسترسی داشته باشید، این محصول تویوتا برایتان یک خودرو بسیار فوق‌العاده خواهد بود. میرای نخستین بار 4 سال قبل روانه بازار شده و تویوتا اخیرا در مدل 2022 آن را به‌روز کرده است. تویوتا میرای اکنون در قالب یک خودروی هیدروژن-برقی از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری ارتقا پیدا کرده تا بتواند به نیاز مشتریان خود به خوبی پاسخ دهد.

تویوتا

به طور کلی این خودرو هیدروژنی تویوتا در بخش سواری و هندلینگ نیز در جایگاه بسیاری خوبی قرار دارد، اما نقطه ضعف آن این است که فقط برای مناطق دارای ایستگاه‌های سوخت هیدروژنی مناسب است. از این رو خودرو میرای و رقیب هیدروژنی آن یعنی هیوندای نکسو فقط در کالیفرنیای آمریکا به فروش می‌رسند، اما شرکت زیرمجموعه تویوتا با تولید کارتریج هیدروژن ویژه می‌تواند محدودیت‌های تامین سوخت این خودروها را برطرف سازد و آنها را به گزینه‌های محبوبی برای مشتریان تبدیل کند.

شرکت وون پلانت اعلام کرد این کارتریج هیدروژنی که در واقع یک سیلندر 5 کیلوگرمی است می‌تواند در قالب یک باتری بزرگ و قابل حمل نیروی دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف در مناطق دور افتاده که به برق دسترسی ندارند را تامین کند. همچنین با این دستگاه می‌توان انرژی خودروهای کوچک شهری، پهپادهای کوچک و موتورسیلکت‌ها را تامین کرد. ضمن این که فرایند جایگزین کردن سیلندر پر با سیلندر خالی نیز بسیار آسان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*