مخفی کردن تصویر پروفایل واتساپ

آموزش مخفی کردن تصویر پروفایل واتساپ برای کاربران خاص

برای مخفی کردن تصویر پروفایل واتساپ از دید برخی از مخاطبین، نیازی به بلاک کردن آن‌ها ندارید، برای انجام این کار باید از مراحل زیر کمک بگیرید.

پیام رسان WhatsApp تاکنون ویژگی‌ و قابلیت‌های مختلفی را ارائه کرده که برخی از از آن‌ها برای کاربران کاربردی و دسترسی به آن‌ها راحت است، اما برای پیدا کردن برخی دیگر از این قابلیت‌ها لازم است که واتساپ را زیر و رو کنید.

برای مثال این برنامه پیام رسان به شما اجازه می‌دهد تا زمان آخرین بازدید (‌last seen) خود را از دید دیگران مخفی کرده یا با ایموجی‌ به پیام‌ها واکنش نشان دهید و حتی در صورت دلخواه تصویر زمینه را برای هر مخاطب تغییر دهید. در میان این قابلیت‌های واتساپ، آیا می‌دانستید که این برنامه به شما امکان مخفی کردن تصویر پروفایل از مخاطبین شخصی را می‌دهد؟

مخفی کردن تصویر پروفایل واتساپ

ممکن است مایل نباشید که فرد خاصی یا افراد خاصی عکس پروفایل شما را ببینند یا شاید بخواهید که یکی از مخاطبین شما گمان کند که او را بلاک کرده‌اید و اینگونه بدون بلاک کردن به او درس کوچکی بدهید، زیرا در این صورت آن فرد می‌تواند به شما پیام دهد. از این رو، در اینجا نحوه مخفی کردن تصویر پروفایل واتساپ برای کاربران خاص را برای شما توضیح داده‌ایم. این مراحل در هر دو دیوایس اندروید و iOS قابل اجراست:

  1. وارد برنامه واتساپ شوید.
  2. در گوشه سمت راست پایین صفحه روی تنظیمات ضربه بزنید.
  3. گزینه‌ی Account را انتخاب کنید.
  4. سپس گزینه‌ی Privacy را لمس کنید.
  5. اکنون گزینه‌ی Profile Picture را لمس کنید.
  6. پس از آن مورد My Contacts Except را انتخاب کنید.
  7. حالا مخاطبینی را که نمی‌خواهید عکس پروفایل شما را ببینند، انتخاب کنید.
  8. در گوشه سمت راست بالای صفحه روی Done ضربه بزنید.

شما همچنان می‌توانید با این مخاطبینی که انتخاب کرده‌اید، چت کنید، اما آن‌ها به جای عکس پروفایلتان یک دایره بزرگ با نماد یک شخص خواهند دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*