گلکسی زد فلیپ 4

تصاویر واقعی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ، تغییرات ظاهری آن را نشان می‌دهند

تصاویر واقعی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ به بیرون درز کرد تا حدود ماه مانده به رونمایی، با طراحی این گوشی منعطف آشنا شویم.

گفته می‌شود سامسونگ در تاریخ 19 مرداد، از گوشی‌های منعطف گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 رونمایی خواهد کرد. البته باید منتظر دیدار با گلکسی واچ سری 5 هم باشیم. این تصاویر که به نظر می‌رسد واقعی باشند، نشان می‌دهند سامسونگ طراحی گلکسی Z Flip 4 را تا حد تغییر داده است.

تصاویر واقعی گلکسی Z Flip 4

نخستین چیزی که به چشم می‌آید، طراحی مشابه این گوشی با گلکسی زد فلیپ 3 است؛ هر چند که گلکسی زد فلیپ 4 حاشیه‌های باریک‌تری دارد. دوربین سلفی، همچنان از نوع punch-hole مرکزی است و به ادعای منبع انتشار تصاویر، چین‌خوردگی وسط نمایشگر عمق کمتری دارد.

به نظر می‌رسد لولای دستگاه نیز در قیاس با Z Flip 3، باریک‌تر شده باشد. البته هنگام بسته بودن گوشی، یک شکاف کاملا پیداست. ظاهرا نمایشگر کاور هم کمی بزرگ‌تر شده است.

سامسونگ در این مدل نیز همان طراحی دو رنگ را پیاده کرده است. حسگر اثر انگشت، در لبه کناری قرار گرفته و به گفته‌‌ی منبع ما، این گوشی شارژدهی بهتری از نسل پیشین دارد. دو علت را برای این برتری می‌توان برشمرد: یکی بزرگ‌تر بودن باتری گلکسی زد فلیپ 4 نسبت به فلیپ 3 و دیگری، وجود تراشه‌ای با بهره‌وری انرژی بالاتر!

بر اساس گزارش‌ها، گلکسی Z Flip 4 مانند گلکسی S22، باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات منتسب به این گوشی، باید به نمایشگر تاشو 6.7 اینچی از نوع آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم 12 گیگ و و حافظه داخلی 512 گیگ اشاره کنیم.

مشخصات اپتیک گوشی، شامل دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی (اصلی و فوق عریض) و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی می‌شود. سیستم عامل آن هم باید اندروید 12 باشد و در رنگ‌های گرافیتی، ارغوانی، آبی و طلایی-صورتی عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*