ریلمی V20 5G

گوشی ریلمی V20 5G با دایمنسیتی ۷۰۰ و قیمت اقتصادی معرفی شد

گوشی اقتصادی ریلمی V20 5G با امکانات خوبی مثل چیپست دایمنسیتی ۷۰۰، نمایشگر و باتری بزرگ و از همه مهم‌تر قیمت بسیار رقابتی معرفی شد.

کمپانی ریلمی امروز یک گوشی اقتصادی جدید به نام ریلمی V20 5G را با یکی از تراشه‌های برند مدیاتک رونمایی کرد. این گوشی قرار است در دو نسخه آبی و مشکی و با قیمت فوق‌العاده ۱۵۰ دلاری عرضه شود.

ریلمی V20 5G

ریلمی V20 5G از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD (برابر با ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل) برخوردار است. در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی حضور دارد، در حالی که پشت آن دوربین دوگانه ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی به کار رفته است. در قلب این گوشی چیپست Dimensity 700 مدیاتک حضور دارد. این چیپست از پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی، پرازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 و یک مودم 5G بهره می‌برد. ضمناً به صورت پیش‌فرض ۴ گیگابایت رم را نیز در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

ریلمی V20 5G یک گوشی اقتصادی جذاب است

حافظه داخلی این گوشی اقتصادی ۱۲۸ گیگابایتی است و از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که خود آن با توان ۱۰ واتی شارژ می‌شود. بنابراین نباید انتظار داشته باشید شارژ این باتری کمتر از ۲ ساعت طول بکشد. در اینجا یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم حضور دارد، اما با توجه به ارزان قیمت بودن گوشی، خبری از حسگر اثر انگشت نیست. ضخامت بدنه آن هم ۸.۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۴ گرم است. و در آخر اینکه سازنده مشخص نکرده که دقیقاً کدام نسخه از اندروید روی این گوشی نصب است.

ریلمی V20 5G

اما ریلمی در کنار این گوشی از یک گوشی اقتصادی دیگر نیز رونمایی کرده است که ریلمی V23 نام دارد. این گوشی امکانات بهتری مثل یک نمایشگر فول اچ‌دی پلاس، سرعت شارژ ۳۳ وات و ظرفیت رم و حافظه بالاتر را ارائه می‌کند. اگرچه همه این‌ها باعث شده قیمت آن ۲ برابر ریلمی وی ۲۰ فایوجی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*