جایزه سال هوشمندسازی همراه اول

فینال جایزه سال هوشمندسازی همراه اول از روبیکا پخش خواهد شد

مراسم فینال رویداد جایزه سال هوشمندسازی همراه اول همراه با ارائه 11 فینالیست در روز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ از سوپراپلیکیشن روبیکا پخش خواهد شد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول مدتی قبل جایزه سال هوشمندسازی را با شعار «ایده‌های نو برای معضلات قدیمی» برگزار کرد. این رویداد که با هدف ارائه راهکارهای نوآورانه و فناورانه برای رفع چالش‌ها و معضلات کلیدی کشور از طریق راهکارهایی برپایه هوش مصنوعی آغاز شده اکنون به مرحله فینال رسیده است. در همین راستا همراه اول قصد دارد مراسم فینال این جایزه را به همراه ارائه 11 فینالیست در روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ از طریق سوپراپلیکیشن روبیکا پخش کند.

پخش فینال جایزه سال هوشمندسازی همراه اول از روبیکا

شرکت‌های دانش بنیان در این جایزه در خصوص 10 حوزه شامل «کاهش هزینه نهاده‌های تولید در کشاورزی»، «مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز)»، «مدیریت مصرف سوخت»، «مدیریت و کنترل ترافیک کلانشهرها»، «مبارزه با قاچاق»، «کاهش خسارات تصادفات جاده‌ای»، «کاهش معضل کمبود منابع آبی»، «بهینه سازی توزیع محصولات کشاورزی»، «مراقبت‌های بهداشتی – درمانی بهینه در زمان کرونا» و «کاهش آلودگی هوای کلانشهرها» با یکدیگر رقابت کردند.

بیش از 80 شرکت پس از فراخوان این جایزه در مرحله اول آن ثبت نام کردند که پس از آن 36 طرح منتخب توانستند به نیمه نهایی برسند. از این تعداد نیز 11 طرح به عنوان فینالیست انتخاب شدند که قرار است فردا سه شنبه 24 خرداد 1401 با یکدیگر به رقابت بپردازند. علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://go.rubika.ir/hoshmandsazi می‌توانند این رویداد را ببینید. گفتنی است عقد قرارداد تیم‌های برتر با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول تا سقف 10 میلیارد ریال به عنوان یکی از مزایای شرکت در این رویداد محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*