سرویس پخش زنده ایرانسل

سرویس پخش زنده ایرانسل راه اندازی شد

سرویس پخش زنده ایرانسل راه اندازی شد. این سرویس به منظور ارائه زیرساخت ارتباطی پایدار و قدرتمند برای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محتوای تصویری آغاز به کار کرده است.

ایرانسل رسما سرویس پخش زنده خود را ارائه کرد. روابط عمومی Irancell اعلام کرد سرویس پخش زنده بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران این امکان را در اختیار تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محتوا قرار می‌دهد تا بدون دغدغه‌های زیرساختی بتوانند محتواهای ویدیویی خود را با کیفیت‌های متفاوت و دلخواه منتشر کنند. با استفاده از این سرویس می‌توانید محتوای خود را از دامنه‌های مورد نظر به همراه لوگوی انتخابی به صورت زنده و با بهترین کیفیت ممکن پخش کنید.

مزایا و کاربردهای سرویس پخش زنده ایرانسل

سرویس پخش زنده ایرانسل استفاده‌های گوناگونی دارد که از جمله آنها می‌توان به کاربرد در بازی های ویدیویی، همایش‌ها و کنفرانس‌ها، کلاس‌های آموزشی، رویدادهای فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی و مراسم مذهبی اشاره کرد. این سرویس، زیرساخت پایدار و قدرتمند ایرانسل را به تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی ارائه می‌کند و صاحبان محتوا می‌توانند با استفاده از این زیرساخت و از طریق پلتفرم خود و بدون هیچ محدودیتی در تعداد مخاطبان، اقدام به انتشار محتواهای تولیدی خود با کیفیت و سرعت بالا کنند.

همچنین Irancell برای متقاضیان استفاده از سرویس پخش زنده که دارای پلتفرم پخش ویدیوی مختص به خودشان نیستند هم شرایطی را به وجود آورده تا بتوانند محتواهای مورد نظرشان را از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل به جامعه گسترده کاربران تلویزیون اینترنتی این اپراتور ارائه کنند. این روش امکاناتی مانند پخش محتوا برای عموم مخاطبان یا برای دسته مشخصی از آنها، قابلیت نظردهی تماشاگران در زمان تماشای برنامه و فروش بلیت برای مشاهده برنامه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود می‌توانید به وبسایت ایرانسل به نشانی اینترنتی irancell.ir/p/289310/p مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*