پهنای باند اختصاصی

نکات مهم برای انتخاب بهترین ارائه دهنده سرویس پهنای باند اختصاصی

سرویس پهنای باند اختصاصی با داشتن ویژگی‌های مهمی چون پایداری در ارائه سرویس، نامحدود بودن ترافیک مصرفی کاربر و سرعت و امنیت بالا، بهترین گزینه برای شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد که شرکت‌های مختلفی این سرویس را ارائه می‌نمایند. اما برای انتخاب مناسب‌ترین ارائه دهنده سرویس پهنای باند اختصاصی، چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

1- تجهیزات 

تامین تجهیزات مورد نیاز برای سرویس پهنای باند اختصاصی یکی از مهمترین مسائلی است که در کیفیت سرویس دریافتی تاثیر گذار است. با توجه به هزینه بالای خرید تجهیزات، برخی از شرکت‌های ارائه دهنده این سرویس، تجهیزات را به صورت امانی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و برخی نیز تجهیزات را اجاره می‌دهند. شرکت پیشگامان، تجهیزات استاندارد و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را با شرایط مناسب در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. 

2- پایداری در سرویس 

آپتایم یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای سنجش میزان قابل اطمینان بودن سرویس پهنای باند اختصاصی است. قطعی اینترنت برای بسیاری از کسب و کارها همچون بانک‌ها و مؤسسات بانکی موجب ایجاد کندی در روند انجام امور و ضرر و زیان مالی می‌گردد.

شرکت پیشگامان با ارائه سرویس‌های پهنای باند اختصاصی با پایداری بالا از ٩٩.٥% تا ۹۹.۹%، بهترین کیفیت در خدمات ارائه شده را ضمانت می‌نماید.

پهنای باند اختصاصی

3- مقیاس پذیری و تنوع سرویس‌ها 

بسیاری از کسب و کارهای شناخته شده و بزرگ، در ابتدا استارت آپ‌های کوچکی بودند که با گذشت زمان توسعه یافته‌اند. از فاکتورهای مهمی که می‌بایست پیش از انتخاب سرویس پهنای باند مورد توجه قرار دهیم، تعداد کارمندان، وجود پرسنل دورکار، نوع فعالیت‌های شرکت و نیازهای سازمانی و… است. برای انتخاب مناسب‌ترین سرویس پهنای باند می‌بایست تنوع سرویس‌های پهنای باند شرکت ارائه دهنده را در نظر بگیریم. 

شرکت پیشگامان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس پهنای باند است که قابلیت ارائه سرویس‌های متنوع و متناسب با نیاز و مقیاس شرکت شما را دارا است.

4- پشتیبانی 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت‌های ارائه دهنده سرویس پهنای باند اختصاصی، یکی دیگر از موارد مهم در خرید این سرویس می‌باشد. با توجه به اهمیت ارتباط مستمر میان کسب و کارها و شرکت‌های ارائه دهنده پهنای باند برای رفع مشکلات احتمالی، پشتیبانی 24 ساعته و فوری مورد نیاز است.

شرکت پیشگامان اقدام به ارائه پشتیبانی در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته نموده است که در صورت وجود هرگونه مشکل، رفع عیب سرویس و اعزام کارشناس در کمترین زمان ممکن و با فوریت بالا انجام می‌گردد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1577 واحد فروش پهنای باند و یا از طریق سایت پیشگامان اقدام فرمایید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*