رزیدنت اویل 4 ریمیک

تریلر جدید رزیدنت اویل 4 ریمیک بخش‌هایی از گیم‌پلی را نشان می‌دهد

کمپانی کپ‌ کام در طول رویداد اخیر خود تریلری جدید از بازی مورد انتظار رزیدنت اویل 4 ریمیک منتشر کرد. در این ویدیو چهار دقیقه‌ای جزئیات کاملی ارائه شده است.

در رویداد اخیر کمپانی کپکام، بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک – The Resident Evil 4 Remake در یک ویدیو چهار دقیقه‌ای به صورت کامل معرفی شد که اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از این بازی مورد انتظار ارائه کرد.

در این تریلر منتشر شده، تصاویری از گیم‌پلی بازی نیز دیده می‌شود و پس از آن کارگردان یاسوهیرو آنپو و تهیه کننده یوشیاکی هیرابایاشی در ویدیو حاضر می‌شوند و جزئیات دقیق و کاملی در مورد بازی ارائه می‌دهند. این دو در توضیحاتشان بار دیگر تأیید کردند که این بازی، بازسازی از بازی اصلی محصول سال 2005 است و تأکید کردند که اصلیت بازی را حفظ کرده و با فناوری‌های مدرن آن را بازسازی کرده‌اند. آنپو و هیرابایاشی اشاره کردند که هدفشان این بوده نسخه بازی همچنان حس ترس را به مخاطب وارد کند و بازی همچنان با نبردهای هیجان‌انگیز همراه باشد.

شما می‌توانید ویدیو معرفی کامل و گیم‌پلی Resident Evil 4 Remake را در زیر به صورت کامل مشاهده کنید.

همانطور که انتظار می‌رفت، رزیدنت اویل 4 ریمیک دیدگاه سوم شخص را حفظ کرده و آنپو و هیرابایاشی عنوان کرده‌اند که این بازی برای کسانی که تجربه بازی کردن بازسازی‌های اخیر Resident Evil 2 یا 3 را دارند، آشنا خواهد بود. در ویدیو بالا که گیم‌پلی کوتاهی از بازی را شامل می‌شد، شخصیت لئون را مشاهده کردیم که در حال قدم زدن در میان جنگل‌های انبوه بود. در صحنه‌های منتشرشده هیچ اثری از درگیری با تفنگ نبود.

رزیدنت اویل 4 ریمیک در تاریخ 4 فروردین 1402 (24 مارس 2023) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی، از طریق استیم، روانه بازار خواهد شد و نسخه پلی استیشن وی آر 2 (PSVR 2) آن هم در دست توسعه قرار دارد که در زمان نامشخصی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*