مدل ۲۰۲۲ تبلت هواوی MatePad Pro 12.6

مدل ۲۰۲۲ تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 در راه است

مدل ۲۰۲۲ تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 موفق به کسب گواهی 3C از چین شده که نشان می‌دهد معرفی آن نزدیک است. اما تبلت میت پد پرو هواوی چه ویژگی‌هایی دارد؟

تبلت مدیاپد پرو ۱۲.۶ اینچی ۲۰۲۲ هواوی به تازگی موفق به کسب گواهی 3C در چین شده که اطلاعات جالبی را در مورد سرعت شارژ آن ارائه می‌کند. در این فهرست آمده است که تبلت هواوی ‌MatePad Pro 12.6 جدید به یک نمایشگر ۶۰ هرتزی و چیپست Kirin 9000 5G مجهز خواهد بود. اما علاوه بر این، تبلت هواوی می‌تواند با سرعت بالای ۴۰ واتی شارژ شود.

بنابراین این تبلت سرعت شارژ مشابهی با نسل گذشته خود خواهد داشت و تغییری در این مورد نخواهد کرد. ضمن اینکه از خروجی‌های ۱۸ وات و ۱۰ وات نیز می‌تواند پشتیبانی کند. این تمام اطلاعاتی است که در وب‌سایت 3C چین  منتشر شده است. هرچند جزئیات زیادی از آن در دست نیست، ولی ما حدس می‌زنیم که در بسیاری از موارد امکانات مشترکی با مدل ۲۰۲۱ خود داشته باشد.

وجه اشتراک مدل ۲۰۲۱ با ۲۰۲۲ تبلت هواوی MatePad Pro 12.6

این درحالیست که نسل گذشته تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 از یک نمایشگر ۱۲.۶۰ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و تراکم پیکسلی 240ppi استفاده می‌کند. در قلب تپنده آن چیپست ۸ هسته‌ای Kirin 9000E حضور داشته و ۸ گیگابایت رم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیستم عامل HarmonyOS 2.0 روی آن نصب است و یک باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تأمین می‌کند.

در پشت قاب مدل ۲۰۲۱ این تبلت دو دوربین حضور دارد که اولی ۱۳ مگاپیکسلی واید و دومی ۸ مگاپیکسلی اولترا واید است. در جلو هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که برای مکالمات ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ گیگابایت، ضخامت آن ۶.۷۰ میلی‌متر و وزنش هم ۶۰۹ گرم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*