کاوازاکی الکترود

کاوازاکی الکترود – Elektrode ؛ اولین دوچرخه تمام برقی جهان برای کودکان

کاوازاکی از دوچرخه برقی مخصوص کودکان خود به نام الکترود با حداکثر سرعت 20 کیلومتر بر ساعت و قابلیت 2.5 ساعت سواری با هر شارژ رونمایی کرد.

ماحصل اولین تلاش شرکت کاوازاکی در بخش خودروهای دو چرخ تمام الکتریکی، ساخت یک دوچرخه تماما برقی مخصوص کودکان است که الکترود نام دارد. این دوچرخه برای کودکان 3 تا 8 سال در طراحی شده است. بنابراین ورود کاوازاکی به بازار دوچرخه‌های برقی، تا اینجا به خارج از رده بزرگسالان محدود می‌شود.

کاوازاکی الکترود یک دوچرخه برقی تعادلی برای کودکانی است که برای اولین بار از این وسایل دو چرخ استفاده می‌کنند. به گفته این شرکت، Elektrode به خوبی در رده بین دوچرخه‌های پدال‌دار و موتورسیکلت‌های کوچک قرار می‌گیرد. کاوازاکی الکترود تا 2.5 ساعت سواری را با یک بار شارژ ارائه داده و در سه حالت قدرتی قابل پیمایش است. این دوچرخه نیروی خود را از یک بسته باتری یون 5.1 آمپرساعتی تامین می‌کند. Elektrode هم‌چنین با پشتیبانی از شارژر AC، در کم‌تر از سه ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود.

دوچرخه برقی

سه حالت سواری این دوچرخه برقی شامل گزینه‌های کم، متوسط و بالا است که به ترتیب حداکثر سرعت‌ 8، 12 و 20 کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کنند. کاوازاکی الکترود به یک موتور براشلس 250 واتی مجهز شده است و به نقل از این شرکت، 500 چرخه شارژ کامل به‌طور می‌انجامد تا 80% از ظرفیت باتری این محصول خالی شود. حالت‌های سواری این دوچرخه برقی به عنوان لایه ایمنی اضافه شده با رمز عبور محافظت خواهند شد. وزن Elektrode تنها 15 کیلوگرم است و می‌تواند بارهای حداکثر 45 کیلوگرمی را حمل کند. دسته و صندلی این دوچرخه نیز قابل تنظیم هستند.

دوچرخه کاوازاکی

عرضه الکترود توسط کاوازاکی، می‌تواند نویدبخش ورود قدرتمند این شرکت به بازار محصولات برقی باشد. گام منطقی بعدی توسط این شرکت، توسعه موتورسیکلت‌های برقی یا اسکوترهای سایز کامل خواهد بود. مشخصات کامل Elektrode هنوز در دسترس نیست، اما قیمت این دوچرخه الکتریکی، 1099 دلار تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*