اینستاگرام

متا امکانات نظارت والدین را به اینستاگرام اضافه می‌کند

متا از قابلیت‌ها و امکاناتی جدید برای گسترش نظارت والدین در اینستاگرام خبر داده که در به‌روزرسانی‌های بعدی این برنامه محبوب اضافه خواهند شد.

اینستاگرام به تدریج در حال تبدیل شدن به مکانی‌ امن‌تر برای نوجوانان است و ابزارهای جدیدی را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا بر نحوه استفاده فرزندشان کنترل داشته باشند. با توجه به پست امروز این شرکت در وبلاگ خود، متا از ویژگی‌های جدید نظارت والدین در اینستاگرام رونمایی می‌کند.

گسترش نظارت والدین در اینستاگرام

در این برنامه، والدین و سرپرستان می‌توانند به‌وسیله ارسال دعوتنامه برای نوجوانان خود، این ابزارهای نظارتی را راه‌اندازی کنند. پیش از این، تنها نوجوانان می‌توانستند برای والدین یا قیم خود دعوتنامه بفرستند. اکنون والدین می‌توانند با تعیین زمان‌ها و روزهایی که می‌خواهند محدودیت‌ها را اعمال کنند، استفاده از اینستاگرام نوجوان خود را محدود کنند. هم‌چنین آنها اکنون قادر خواهند بود از جزئیات مربوط به زمانی که نوجوان یک حساب یا پستی را گزارش می‌دهند، مطلع شوند.

ویژگی nudge

قابلیت جدید nudge در اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های مبتنی بر نظارت والدین اکنون در برنامه اینستاگرام ایالات متحده برقرار است و اواخر ماه جاری برای کشورهای دیگری نظیر بریتانیا، ژاپن، استرالیا، ایرلند، کانادا، فرانسه و آلمان نیز منتشر خواهد شد. دیگر کشورها نیز این آپدیت را در اواخر سال دریافت خواهند کرد.

خارج از برنامه کنترل والدین، ویژگی‌های بیش‌تری برای افزایش تجربه نوجوانان به اینستاگرام اضافه می‌شود. یک قابلیت جدید که برای این رده سنی در برخی کشورها برقرار شده که “nudge” (تلنگر) نام دارد و کارکرد آن بدین صورت است که در صورت نگاه نوجوان به محتوای تکراری، کاربر را وادار خواهد کرد تا موضوعات جدید را نیز در برگه کاوش کند.

نسخه نوجوان ویژگی جدید “Take a Break” (استراحت) نیز قرار است به‌زودی در دسترس قرار گیرد. این قابلیت در صورت استفاده از ریلز برای مدتی معین، به‌طور خودکار به کاربر یادآوری خواهد کرد. این ویژگی نیز در حال حاضر در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا و نیوزلند در حال آزمایش است و کشورهای بیش‌تر نیز به‌زودی از آن بهره خواهند گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*