نسخه بتای 15.6 iOS

سومین نسخه بتای 15.6 iOS برای توسعه‌دهندگان اپل منتشر شد

اپل به صورت رسمی نسخه بتای 15.6 iOS را عرضه کرد و مشکلات زیادی را برطرف ساخت. با بررسی این نسخه جدید همراه ما باشید.

به تازگی شرکت اپل سومین نسخه بتای 15.6 iOS از جدیدترین سیستم نرم‌افزاری خود را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. این به‌روزرسانی، 14 روز پس از اینکه اپل نسخه آزمایشی دوم این سیستم عامل را برای همه آزمایش‌کنندگان عمومی منتشر کرد، ارائه شد. این احتمالاً آخرین نسخه بتای آی او اس ۱۵.۶، قبل از انتشار آی او اس ۱۶ در اواخر پاییز خواهد بود.

علاوه بر سومین نسخه بتای 15.6 iOS و iPadOS 15، اپل از بتاهای دیگر tvOS 15 برای اپل تی وی و هوم پاد و همچنین بتای سوم watchOS 8 برای اپل واچ نیز رونمایی کرد. سومین بتای macOS Monterey نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. نسخه جدید HomePod 15.6 beta 3 برای تعداد کمی از آزمایش‌کنندگان در دسترس است و این‌طور که به نظر می‌رسد دسترسی به این نسخه خصوصی خواهد بود.

نسخه بتای 15.6 iOS شامل تعداد کمی از ویژگی‌های جدید فیس تایم هم خواهد بود که کاربران می‌توانند آن را تجربه کنند. از جمله این ویژگی‌های جدید می‌توان به پشتیبانی صوتی فضایی، نمای شبکه‌ای برای فیلم‌ها، حالت عمودی برای فیلم‌ها، لینک‌های مربوط به فیس تایم اشاره کرد. اپل همچنین با اجازه دادن در ایجاد تغییرات بیشتر در برنامه‌های پیش فرض به کاربران، می‌تواند راه‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی آی او اس ۱۵.۶ برای آن‌ها باز کند.

در جریان کنفرانس WWDC22 (کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان اپل) نسخه جدید سیستم عامل 16 iOS نیز معرفی شد. این نسخه دارای ویژگی‌های جدیدی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، صفحه‌ی قفل با قابلیت شخصی‌سازی محسوب می‌شود. حال تمرکز مردم بر روی این سیستم‌عامل‌ جدید است که انتظار می‌رود اواخر پاییز امسال برای عموم مردم عرضه شود.

انتظار می‌رود که نسخه بتای 15.6 iOS و wathcOS 8، اواخر امسال به صورت عمومی منتشر شود. کاربران هم اکنون هم می‌توانند نسخه‌های بتا را از طریق برنامه Apple Beta Software دریافت کرده و ویژگی‌های مختلف آن را تست کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*