وان پلاس 10T

مشخصات و تصاویر وان پلاس 10T ؛ خبری از دوربین هاسلبلاد نیست

گزارش تازه‌ای منتشر شده که در آن علاوه بر افشای مشخصات فنی وان پلاس 10T ، تصاویری از آن را هم نشان می‌دهد که حاکی از یک نکته مهم است.

هم اکنون رندرهای پرچمداران جدید کمپانی وان پلاس در فضای مجازی موجود است. این بار شاهد انتشار رندرهای رسمی و مشخصات وان پلاس 10T در یک گزارش جدید هستیم. به نقل از یک افشاگر مطرح که با نام Yogesh Brar فعالیت می‌کند، گوشی وان پلاس ۱۰ یا ۱۰ تی بدون دوربین هاسلبلاد عرضه خواهد شد. این درحالیست که پیشتر شنیده بودیم دو کمپانی وان پلاس و هاسلبلاد برای تولید گوشی موبایل با یکدیگر تفاهم‌نامه امضا کرده‌اند.

طراحی این گوشی یادآور وان پلاس ۱۰ پرو است که اکنون در بازار قرار دارد. این شامل یک ماژول مربعی بزرگ دوربین است که با فریم کناری گوشی در سمت چپ به صورت یکپارچه درآمده است.

وان پلاس 10T

دوربین وان پلاس 10T

سیستم دوربین گوشی وان پلاس از ۳ ماژول بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور Sony IMX766، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. در اینجا خبری از دوربین زوم نیست؛ بنابراین وان پلاس بار دیگر تصمیم گرفته نسخه ارزان قیمت‌تر پرچمدارش را با سیستم دوربین رده پایین‌تری ارائه کند.

مشخصات فنی و نمایشگر وان پلاس ۱۰ تی

از مهم‌ترین مشخصات فنی گوشی وان پلاس 10T می‌توان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی HDR با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز اشاره کرد که این گوشی را در رده صاحبان «بهترین نمایشگر موبایل» در جهان قرار می‌دهد. این نمایشگر باید نرخ رفرش داینامیک را ارائه کند و از نمایش رنگ نقطه‌ای و پوشش گسترده از فضاهای رنگی برخوردار باشد.

مورد بعدی، حضور چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام در زیر قاب این گوشی است که سرعت کلاک بالاتری نسبت به نسخه معمولی این تراشه دارد. پیکربندی حافظه این گوشی نیز شامل ۸/۱۲ گیگ رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 می‌شود.

این گوشی که در رده پرچمداران قرار می‌گیرد، از یک باتری ۴،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و طبق شایعات، با توان شگفت‌انگیز ۱۵۰ واتی شارژ می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی جدید وان پلاس

به گفته Yogesh، طراحی این گوشی به مرحله نهایی رسیده و آماده تولید انبوه در ماه آینده میلادی است. این یعنی به زودی می‌توانیم با گوشی جدید وان پلاس 10T ملاقات کنیم. از آنجا که این گوشی فاقد دوربین زوم است، می‌توان انتظار داشت قیمتی در حدود ۷۳۰ دلار داشته باشد. اگرچه کمی بیشتر از نسل گذشته آن است، اما همچنان جزو گوشی‌های زیر ۸۰۰ دلاری بازار محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*