قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در سه ماهه چهارم امسال به پایین‌ترین سطح می‌رسد

یک تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتالی با اشاره به این که کاهش قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت گفت قیمت این رمزارز محبوب در سه ماهه چهارم 2022 به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد.

رکت کپیتال، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتالی عنوان کرد شبکه بیت کوین هر 4 سال یک‌بار با هاوینگ یا نصف شدن پاداش مواجه می‌شود؛ دوره‌ای که در پایان آن پاداش‌های شبکه برای استخراج‌کنندگان به نصف کاهش پیدا خواهد کرد. از این رو احتمال دارد قیمت بیت کوین در سه ماهه چهارم سال 2022 به پایین‌ترین سطح خود برسد.

احتمال کاهش قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح

سایر کارشناسان این حوزه نیز همانند رکت کپیتال بر این باورند که قیمت بیتکوین قبل از هاوینگ پیش رو به پایین‌ترین سطح خود خواهد رسید. در واقع در سال 2015 بیت کوین 547 روز پیش از هاوینگ و در سال 2018 نیز بیت کوین 517 روز پیش از هاوینگ به پایین‌ترین سطح خود رسید.

پایین ترین ارزش بیت کوین در جولای 2016 به ثبت رسید که در آن زمان پاداش استخراج‌کنندگان از 25 بیت کوین به 12.5 بیت کوین کاهش پیدا کرد. همچنین پایین‌ترین سطح بیت کوین در سال 2018 قبل از هاوینگ سوم ثبت شد که در ماه می 2020 شاهد وقوع آن بودیم و به واسطه آن پاداش از 12.5 بیت کوین به 6.25 بیت کوین کاهش پیدا کرد.

قیمت بیت کوین

این تحلیلگر با اشاره به هاوینگ‌های قبلی عنوان کرد در صورت رسیدن بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود حدود 517 تا 547 روز پیش از هاوینگ آوریل 2024، این پایین‌ترین ارزش آن در سه ماهه چهارم سال 2022 خواهد بود. وی افزود به احتمال زیاد اکتبر یا نوامبر سال جاری این اتفاق برای بیت کوین رخ خواهد داد و Bitcoin چندین سناریو قیمت نظیر خونریزی آهسته و انباشت را تجربه خواهد کرد. گفتنی است قیمت بیت کوین طی هفته اخیر حدود 26 درصد کاهش یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*