ّفصل پنجم سرگذشت ندیمه

تاریخ پخش فصل پنجم سرگذشت ندیمه مشخص شد

شبکه هولو بالاخره تاریخ پخش فصل پنجم سرگذشت ندیمه – The Handmaid’s Tale را مشخص کرد.

پخش هفتگی فصل پنجم سرگذشت ندیمه از 23 شهریور (14 سپتامبر) آغاز خواهد شد. شبکه هولو ضمن اعلام این خبر سه تصویر از فصل جدید این مجموعه را هم منتشر کرد که به تقابل دو شخصیت جون آزبورن و سرینا واترفورد در ادامه داستان اشاره دارد.

توجه: در ادامه متن خطر لو رفتن داستان سریال وجود دارد.

در انتهای فصل چهارم جون و سایر ندیمه‌ها فرمانده واترفورد را به شکل دردناکی به قتل رساندند و در این فصل باید با عواقب کارشان مواجه شوند. جون تلاش می‌کند تا دوباره برخودش مسلط شود و از راه دور به مبارزه با حکومت گلیاد بپردازد. از آن سو سرینا واترفورد هم قصد دارد وجه عمومی خود در کانادا را بهبود ببخشد و به واسطه‌ی اطلاعات ارزشمندی که دارد از کانادایی‌ها امتیازاتی طلب کند.

همچنین شاهد همکاری فرمانده لورنس با عمه لیدیا خواهیم بود. این‌طور که پیداست لیدیا برای اصلاح گیلیاد و ساخت سرزمینی قدرتمند تصمیم می‌گیرد بیش از پیش در امور سیاسی دخالت کند. در کنار تمام این موارد، تلاش جون، لوک و مویرا برای نجات هانا، دختر جون و لوک از گیلیاد نیز ادامه دارد.

سریال سرگذشت ندیمه اقتباسی از یک کتاب با همین نام نوشته‌ی مارگارت اتوود است. داستان این سریال و رمان دیستوپیایی در سرزمینی به نام گیلیاد روایت می‌شود که توسط عده‌ای از مسیحیان تندرو در بخش‌های شمالی آمریکا اداره می‌شود. در این کشور زنان وضعیت بسیار اسفناکی دارند و حاکمیت حداقل حقوق شهروندی را هم از آن‌ها دریغ کرده است. گیلیاد فضای بسیار امنیتی دارد و مردم به سختی در آن زندگی می‌کنند. در این جهان تاریک و یأس‌آمیز زن میانسالی به نام جون ازبورن تصمیم می‌گیرد تا به شیوه‌ی خودش علیه حاکمان گیلیاد قیام و برای آزادی خود، دخترش و سایر ندیمه‌ها مبارزه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*