خودروهای جدید هواوی

خودروهای جدید هواوی با همکاری چری و جک ساخته خواهند شد

هواوی هم مدتی است به صنعت خودروسازی ورود کرده و حالا مطلع شده‌ایم که به زودی خودروهای جدید هواوی با همکاری چری و جک راهی بازار می‌شوند.

کمپانی هواوی در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و مدتی است که به سمت تولید خودروهای الکتریکی رفته و به نظر می‌رسد در این مدت کوتاه توانسته بازار خوبی برای خود دست و پا کند و به موفقیت‌های چشمگیری برسد. مدتی پیش گفتیم که هواوی خودروی برقی آیتو Wenjie M5 را با همکاری با SERES تولید کرده است.

خودروهای جدید هواوی با همکاری شرکت‌های بزرگ چینی ساخته می‌شود

تجارت در خودروهای هوشمند و الکتریکی ظاهرا به مذاق این شرکت بزرگ خوش آمده و از همین جهت در حال حاضر قصد دارد تولید خودروهای برقی را با سایر برندهای معتبر این حوزه نظیر چری، جک و آرک فاکس ادامه دهد. خودروسازی شرکت هواوی هم‌اکنون حوزه فعالیت خود را در سه بخش محدوده کرده که عبارتند از:

خودروهای جدید هواوی

اولین حوزه‌ای که هواوی در آن مشغول است، خودروهای تازه واردی هستند که سیستم عامل هارمونی روی آنها نصب شده است. دومین حوزه و زمینه فعالیت این شرکت، ارائه راه‌حل‌های ماژولار مثل Huawei HI است و در سومین حوزه هم با برندهایی نظیر SERES به همکاری می‌پردازد.

هواوی همچون سایر زمینه‌های فعالیت خود در حوزه تکنولوژی، اهداف بلندپروازانه‌ای دارد که البته تمامی آنها قابل درک و حتی توجیه‌پذیر است. گفتنی است که اولین همکاری مشترک این کمپانی با شرکت SERES نشان داد که هر دو کمپانی توانایی تولید خودروهای برقی جذابی را دارند که باید روی آنها سرمایه‌گذاری کرد.

خودروهای جدید هواوی

آیتو Wenjie M5 اولین خودرویی است که در بازارهای محلی موفقیت زیادی کسب کرده و طبق گزارش موسسه CPCA، تاکنون حدود 5033 هزار دستگاه خودروی آیتو از هواوی در ماه می به فروش رسیده است. هم اکنون در لیست محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌های چین، آیتو در جایگاه هشتم ایستاده که موفقیت چشمگیری برای این کمپانی به حساب می‌آید.

حوزه اصلی فعالیت هواوی خودروسازی نیست و همه ما این را می‌دانیم، ولی همان‌طور که در حال حاضر می‌بینیم، این شرکت حوزه فناوری ورود جدی به صنعت خودروسازی کرده و تولید خودروهای آیتو M5 و پس از آن آیتو M7 نشان می‌دهد که هواوی فعلا در این حوزه خواهد ماند. از طرف دیگر کمپانی مذکور قصد دارد در همکاری با سایر برندهای معروف چینی، به تولید خودروهای جدید بپردازد و همین نشان می‌دهد که صنعت خودروسازی به وضوح روی این شرکت تأثیر گذاشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*