بهترین قلم های هوشمند آیپد

بهترین قلم های هوشمند جایگزین اپل پنسل برای تبلت آیپد 2022

در این متن سعی داریم به معرفی تعدادی از بهترین قلم های هوشمند آیپد 2022 بپردازیم که می‌توانند جایگزین‌هایی کارآمد و ارزان قیمت برای اپل پنسل باشند.

زمانی که بحث تبلت‌ها مطرح باشد، کمتر محصولی قادر به رقابت با آیپد‌های فوق‌العاده اپل است. البته برای اینکه از حداکثر توانایی iPad استفاده کنید، باید قلم‌های استایلوس مخصوص آن را نیز تهیه کنید و با آن به تجربه کار با تبلت خود مشغول شوید؛ چرا که استایلوس‌ها عملکرد آیپد را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهند.

اپل دو نوع مختلف از استایلوس‌های خود تحت نام اپل پنسل را برای نسخه‌های مختلف آیپد عرضه کرده است. مهم‌ترین مزیت نسل دوم این قلم‌های هوشمند، شارژ شدن آن‌ها به صورت بی‌سیم توسط آیپد پرو، آیپد ایر و آیپد مینی 6 است. با این حال به عقیده بسیاری افراد، قیمت اپل پنسل یبش از حد بالاست! به همین جهت بسیاری افراد به جای استفاده از Apple Pencil به سراغ استایلوس‌های دیگری با قیمت‌های مناسب می‌روند.

قیمت پایین‌تر این محصولات در مقایسه با اپل پنسل به هیچ وجه به معنای کیفیت پایین‌تر یا قابلیت‌های کمتر آن‌ها نیست؛ بلکه برخی از این محصولات از حیث کاربری و قابلیت‌های فنی کاملا همتراز با اپل پنسل عمل می‌کنند. بنابراین اگر قصد تهیه یک قلم هوشمند با قابلیت‌هایی مشابه با اپل پنسل اما با قیمتی مناسب‌تر را داشته باشید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما خواهد بود.

در این متن به بررسی تعدادی از بهترین قلم های هوشمند آیپد 2022 خواهیم پرداخت که می‌توان به عنوان جایگزین مطمئن اپل پنسل از آن‌ها استفاده کرد.

بهترین قلم های هوشمند آیپد 2022

ZAGG – Pro Stylus

بهترین قلم های هوشمند آیپد

نخستین جایگزین شایسته اپل پنسل، استایلوس ZAGG موسوم به Pro Stylus است. این محصول رنگ جذابی داشته و در حین استفاده سنگینی خاصی را به کاربر منتقل می‌کند. طراحی کلی این استایلوس استوانه‌ایست؛ اما یکی از لبه‌های آن تخت طراحی شده و به صورت مغناطیسی به آیپد پرو می‌چسبد. البته کاربری پرو استایلوس ZAGG تنها محدود به آیپد پرو نیست و می‌توان در اکثر مدل‌های جدیدتر این تبلت هم از آن بهره برد.

نوک این استایلوس بسیار ظریف و دقیق طراحی شده و به قابلیت Palm Rejection مجهز است. علاوه بر این، پرو استایلوس شارژدهی بسیار طولانی‌ای دارد و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. بعلاوه، سر دیگر این آیپد نیز از یک نوک خازنی تشکیل شده است که استفاده آن در آیفون و سایر دستگاه‌ها را نیز ممکن می‌سازد.

Adonit Note-M

استایلوس آدونیت نوت ام

استایلوس نوت-ام آدونیت نیز جایگزینی شایسته برای اپل پنسل به شمار می‌رود؛ چرا که می‌توان از آن به عنوان ماوس برای آیپد هم استفاده کرد. بدنه این قلم هوشمند مغناطیسی است و به سادگی به آیپد پرو می‌چسبد. همچنین، نوک آن نیز حساسیت فوق‌العاده‌ای دارد. بعلاوه، مکانیزم ماوس این قلم نیز از دو کلید کلیک چپ و کلیک راست تشکیل شده و به یک پانل لمسی برای اسکرول کردن مجهز است. حسگر چندجهته ماوس این قلم استایلوس نیز عملکرد دقیقی دارد و از فاصله پنج میلیمتری از سطح صفحه نمایش قادر به کار کردن است. قیمت این قلم حدود هشتاد دلار است.

EasyPencil Pro 3

ایزی پنسل پرو 3

یکی دیگر از بهترین قلم های هوشمند برای آیپد، ایزی پنسل پرو 3 است که ظاهری کاملا شبیه به اپل پنسل 2 دارد؛ اما از قیمت به مراتب پایین‌تری برخوردار بوده و با همه آیپدهای جدیدتر هم سازگار است.

ایزی پنسل پرو 3 نوک بسیار حساسی داشته و از قابلیت Palm Rejection بهره‌مند است. بعلاوه، شارژدهی این محصول بسیار مناسب است و می‌توان از طریق درگاه یو اس بی نوع C آن را شارژ کرد. EasyPencil Pro 3 همانگونه که از نامش پیداست، به سادگی به آیپد متصل می‌شود. با این حال باید دقت کنید که در حین استفاده تصادفا ته آن را لمس نکنید؛ چرا که این کار باعث خاموش شدن این قلم هوشمند خواهد شد!

+Adonit Note

بهترین قلم های هوشمند آیپد

استایلوس آدونیت نوت پلاس نیز محصول ارزشمند و پیشرفته دیگری است که نوکی بسیار حساس داشته و از قابلیت Palm Rejection در کنار حساسیت به فشار و لغزش بهره می‌برد. این محصول همچنین از یک کلید با قابلیت تغییر کاربری بهره می‌برد که می‌تواند دو کلاس عملکردی مختلف را برای آن تعریف کند. البته این قابلیت تنها در برخی اپلیکیشن‌های خاص قابل استفاده است. این قلم هوشمند همچنین با مدل‌های مختلفی از آیپد سازگار است و قیمتی حدودا 70 دلاری دارد.

Logitech Crayon

استایلوس لاجیتک برای آیپد

یکی دیگر از بهترین قلم های هوشمند آیپد که می‌تواند جایگزین Apple Pencil شود، محصولی از لاجیتک تحت نام Crayon است. این قلم هوشمند ظاهری بزرگ دارد، اما نقدهای آن همگی به خوش‌دست بودن باورنکردنی آن اذعان کرده‌اند. Crayon با تمامی مدل‌های آیپد از 2018 به بعد سازگار است و نوکی حساس دارد که از تکنولوژی Palm Rejection و حساسیت به لغزش بهره‌مند است.

دیگر نکته مثبت پیرامون این استایلوس نیز شارژ شدن آن توسط درگاه لایتنینگ است که کاربر را از حمل کابل‌های اضافی بی‌نیاز می‌کند. استایلوس لاجیتک قیمتی 70 دلاری دارد.

Adonit Pro 4

استایلوس آدونیت

این قلم هوشمند طراحی فاخر و باکلاسی دارد که ظاهری شبیه به یک خودنویس به آن بخشیده است. اگر قصد استفاده از یک استایلوس در قرارهای کاری مهم را دارید، این محصول آدونیت می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برایتان باشد. نوک حساس این قلم به یک دیسک مجهز است که پایداری و عملکرد آن را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهد. همچنین در صورتی که نیازی به استفاده از این قلم هوشمند نداشته باشید می‌توانید آن را همانند یک خودکار به جیب کیف یا پیراهن خود متصل کنید. قیمت این قلم هوشمند 30 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*