چرا خرید اپل واچ سری ۳ اشتباه است؟

چرا خرید اپل واچ سری ۳ اشتباه است؟

ما معتقدیم که خرید اپل واچ سری ۳ در این برهه از زمان اشتباه است. چرا که شما می‌توانید با کمی قیمت بالاتر، یک مدل دیگر اپل واچ را تهیه کنید.

اپل واچ سری ۳ هنوز هم جزو محصولاتی است که در بازار ارائه می‌شود؛ اما این را باید به شما بگوییم که خرید اپل واچ سری ۳ کار بسیار اشتباهی است. این محصول به پایان عمر خودش نزدیک است، در حالی که با قیمت بسیار بالای ۱۹۹ دلاری عرضه می‌شود. در واقع توصیه می‌کنیم با کمی هزینه بیشتر، یکی دیگر از گجت‌های پوشیدنی اپل را بخرید.

ساعت‌های هوشمند طیف گسترده‌ای از امکانات را در اختیار مشتریان خود می‌گذارند. جدیدترین ساعت هوشمند اپل که گران قیمت‌ترین آن‌ها نیز هست، اپل واچ سری ۷ نام دارد که امکانات پیشرفته تناسب اندام و ردیابی سلامت را در بر می‌گیرد. در سمتی دیگر مدل‌های ارزان قیمت‌تر امکانات پیش پا افتده‌تری را در اختیار کاربرانشان می‌گذارند.

چرا خرید اپل واچ سری ۳ اشتباه است؟

اما حتی اگر به دنبال خرید ساعت هوشمندی هستید که امکانات اولیه مثل گام‌شمار را ارائه کند و به شما در مسیریابی کمک کند، به اعتقاد ما خرید اپل واچ سری ۳ گزینه کاملاً اشتباهی است. این ساعت هوشمند ۵ سال پیش توسط اپل عرضه شد. در واقع سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی و ورود‌ آن به بازار بودیم و این یعنی ساعت هوشمند سال خورده‌ای به نظر می‌رسد. طی سالیان اخیر کاربران با مشکلات عجیب و غریبی در عملکرد و حافظه این ساعت برخورده‌اند و امیدوار بودند واچ او اس ۹ بتواند این مشکلات را برطرف کند؛ اما اپل رسماً اعلام کرد که آپدیت جدید watchOS 9 برای این اسمارت واچ عرضه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لیستی از تمام امکانات جدید watchOS 9 که به اپل واچ اضافه خواهد شد

اگرچه این ساعت هوشمند قدیمی هنوز هم در بازار عرضه می‌شود، اما از ماه‌ها قبل شایعه شده بود که اپل می‌خواهد پشتیبانی از این ساعت هوشمند پرفروش را متوقف کند. از آنجا که اپل هنوز هم این محصول را در بازار عرضه می‌کند، بسیاری از مشتریان که چند ماه پیش این اسمارت واچ را خریده‌اند از شنیدن اینکه دیگر توسط سازنده پشتیبانی نمی‌شود شوکه و بسیار ناراحت هستند. اما اگر نمی‌خواهید این مدل قدیمی را بخرید، پس چاره چیست؟

اپل واچ SE را بخرید

اپل واچ Series 3 با قیمت ۱۹۹ دلاری عرضه می‌شود که باعث شده ارزان قیمت‌ترین ساعت هوشمند اپل موجود در بازار نیز لقب بگیرد. اما شما می‌توانید با ۸۰ دلار هزینه اضافه‌تر، یک محصول مدرن و بهتر به نام اپل واچ SE را تهیه کنید. این ساعت جدیدتر به نمایشگر ۳۰ درصد بزرگ‌تر با حاشیه‌های اضافی باریک‌تر اطراف آن مجهز شده است. پردازنده جدیدتری در زیر قاب آن تعبیه شده که سرعت پردازش ۲ برابری دارد. به علاوه حافظه داخلی آن به جای ۸ گیگ، ۳۲ گیگ است و از سیستم تشخیص سقوط نیز بهره می‌برد.

مقایسه اپل واچ سری ۳ با اپل واچ SE

هر دو مدل اپل واچ دارای نوتیفیکیشن اعلام کننده ضربان قلب هستند و می‌توانند در صورت نیاز با اورژانس تماس بگیرند. ضمناً عمر باتری هر دو ۱۸ ساعت است. اما برگ برنده از آن اپل واچ SE است؛ چرا که این دیوایس مدرن که سال ۲۰۲۰ عرضه شده می‌تواند watchOS 9 را نیز دریافت کند. همه این‌ها فقط با ۸۰ دلار بیشتر دست یافتنی است.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

اپل واچ سری ۳ قدیمی است، اما از رده خارج شده نیست!

ما در این مطلب سعی نکردیم اپل واچ سری ۳ را یک مدل از رده خارج شده معرفی کنیم؛ بلکه آن فقط یک مدل قدیمی است. آن همچنان می‌تواند برای یکی دو سال آینده نیازهای شما را برطرف کند، اما اگر حدوداً ۱۰۰ دلار بیشتر هزینه کنید، یک مدل جدیدتر از آن را دریافت خواهید کرد و این منطقی به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*