مانیتور سامسونگ ViewFinity S8

مانیتور سامسونگ ViewFinity S8 برای حرفه ای های خلاق معرفی شد

نمایشگر سامسونگ ویو فینیتی اس 8 معرفی شد. مانیتور سامسونگ ViewFinity S8 دارای دو سایز مختلف با ویژگی‌های قابل توجه برای حرفه ای های خلاق است.

شرکت سامسونگ الکترونیکس، امروز دوشنبه 30 خرداد محصول جدیدی معرفی کرد که افراد متخصص با سطح خلاقیت بالا را مخاطب قرار داده است؛ مانیتور سامسونگ ViewFinity S8 جدیدترین محصول از سری نمایشگرهای ویو فینیتی است.

نمایشگر سامسونگ ویو فینیتی اس 8 دارای شماره مدل S80PB است. بر اساس توضیحی که سازنده همزمان با معرفی محصول جدید ارائه کرد، سامسونگ ViewFinity S8 برای کاربرانی است که حوزه فعالیتشان به خلاقیت زیادی نیاز دارد.

ویژگی‌های مانیتور سامسونگ ViewFinity S8

این محصول در دو اندازه 32 اینچ و 27 اینچ به بازار عرضه خواهد شد. رزولوشن نمایشگر UHD (3840 در 2160 پیکسل) است و 98 درصد طیف رنگ را پوشش می‌دهد. به لطف پشتیبانی از ویژگی VESA DisplayHDR 600، محدوده و دقت رنگ نمایشگر سامسونگ ویو فینیتی اس 8 در سطح بسیار مناسبی قرار دارد.

مانیتور سامسونگ ViewFinity S8

مانیتور جدید سامسونگ تاییدیه PANTONE را دریافت کرده است که یکی از قوی‌ترین فرآیندهای تایید کیفیت رنگ مانیتورها و چاپگرها محسوب می‌شود. جالب است بدانید سامسونگ ViewFinity S8 نخستین مانیتور جهان است که توانسته گواهی (Glare Free) را از شرکت ایمنی Underwriters Laboratories دریافت کند.

مانیتور تازه معرفی شده‌ی سامسونگ از زباله‌های پلاستیکی به دست آمده از اقیانوس‌ها ساخته شده است. هدف، کمک به اکوسیستم دریایی و پایین آوردن تاثیر مخرب انسان روی محیط زیست بوده است.

نمایشگر جدید سامسونگ مجهز به یک داک همه کاره (آل-این-وان) برای کامپیوترهای رومیزی یا لپ تاپ‌ است. می‌توان مانیتور را از طریق یک کابل یو اس بی C با پشتیبانی از نرخ انتقال 10 گیگابیت بر ثانیه، به دستگاه‌های دیگر متصل کرد. ویژگی مهم دیگر محصول، پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*