مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ XPS 13 دل

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ XPS 13 دل وارد بازار شد

فروش مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ XPS 13 دل آغاز شد. این مدل به پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل و مشخصات فنی متوسط مجهز است و قیمت بالای ۱۰۰۰ دلاری دارد.

اوایل ماه جاری میلادی کمپانی دل از لپ تاپ جدید ایکس پی اس خود رونمایی کرد. مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ XPS 13 دل زبان طراحی جدید و مشخصات فنی مدرن را ارائه می‌کند. به طور مثال در قلب تپنده آن از چیپست‌های نسل دوازدهمی سری Core-U اینتل استفاده شده است.

اکنون که چند هفته از این رونمایی می‌گذرد، شاهد عرضه لپ تاپ جدید دل به بازار هستیم. اما قیمت این لپ تاپ چطور است؟

قیمت مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ XPS 13 دل

این لپ تاپ با یک پردازنده Intel Core i5-1230U و ۱۶ گیگ رم به علاوه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، با قیمتی در حدود ۱۳۴۵ دلار عرضه شده است. برای خرید مدل قدرتمندتر آن با پردازنده مدل Core i5-1250U و همین میزان حافظه و رم باید ۱۴۹۵ دلار بپردازید. در اینجا نسخه قدرتمندتری هم با حافظه ۱ ترابایتی وجود دارد که از نمایشگر لمسی +UHD بهره می‌برد و با قیمت ۲۲۴۱ دلاری وارد بازار خواهد شد.

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ XPS 13 دل

مشخصات فنی و امکانات

نسل جدید لپ تاپ ایکس پی اس ۱۳ دل از یک نمایشگر ۱۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر آن بین ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی قابل انتخاب است، هرچند نسخه پایه آن را نمی‌توانید با یک پنل لمسی سفارش دهید. روشنایی هر دو پل ۵۰۰ نیت است، از رم LPDDR5-5200 و حافظه SSD استفاده می‌کنند. بعداً قرار است نسخه قدرتمندتری با ۳۲ گیگ رم نیز وارد بازار شود.

این لپ تاپ ضخامت ۱۳.۹ میلی‌متری و وزن ۱.۱۵ کیلوگرمی دارد. باتری آن نیز ۵۱ وات ساعتی است که می‌تواند شارژدهی ۱۲ ساعته را فراهم کند. XPS 13 لپ تاپی جمع و جور مناسب کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ مدرن با امکاناتی متوسط هستند.