ایران خودرو TF21

قیمت حدودی شاسی بلند جدید ایران خودرو TF21 مشخص شد

ایران خودرو TF21 ، به عنوان نخستین شاسی بلند ملی ایران در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد. حالا قیمت حدودی این خودرو مشخص شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم رونمایی از کشنده جدید ایران خودرو دیزل که دیروز برگزار شد، در ارتباط با محصولاتی که در آینده توسط ایران خودرو روانه بازار خواهند شد جزئیاتی را اعلام کرد. به گفته این مقام مسئول، علاوه بر خودرو ریرا که به زودی رونمایی خواهد شد، ایران خودرو طراحی و تولید محصولات دیگری نظیر TF21 را نیز آغاز کرده است و این محصولات در یک بازه ۱۸ ماهه وارد خیابان‌های کشور خواهند شد.

حدود قیمت ایران خودرو TF21

نکته قابل توجه در سخنرانی‌ مدیرعامل ایران خودرو این بود که وی از قیمت حدودی خودرو TF21 پرده‌برداری کرد. طبق اعلام این مقام مسئول، شاسی بلند TF21 احتمالا با قیمتی در حدود ۱۸۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان روانه بازار کشور خواهد شد.

با توجه به این که مدت زمان زیادی تا ورود ایران خودرو TF21 به بازار کشور باقی مانده، قیمت اعلام شده کاملا تقریبی بوده و برای قیمت‌گذاری نهایی یک محصول فاکتورهای زیادی وجود دارد که تا زمان عرضه ممکن است تغییر کنند. اما مشخص است که ایران خودرو قصد دارد محصولی را با قیمت کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان روانه بازار کشور کند.