بررسی ویدیویی ردمی نوت 11S

بررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت 11S 5G؛ بلاتکلیف بین میان رده و پرچم دار

در بررسی ویدیویی ردمی نوت 11S 5G نگاهی به مشخصات و نقاط قوت و ضعف گوشی میان رده جدید شیائومی انداخته‌ایم.

گوشی های ارزان قیمت و اقتصادی در سراسر جهان و خصوصاً ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. طی سال‌های اخیر در کنار سری گلکسی A سامسونگ، فروش خانواده ردمی نوت شیائومی نیز افزایش چشمگیری داشته و این کمپانی امیدوار است با ردمی نوت 11ها نیز به موفقیت‌های خود ادامه دهد. حالا نسخه‌ی 5G ردمی نوت 11 اس وارد بازار شده و در در این ویدیو نگاهی دقیق و کامل به جنبه‌های مختلف آن انداخته شده است.

به دنبال بحران جهانی کمبود تراشه و دنیاگیری کروناویروس Xiaomi Redmi Note 11S 5G کمی گران‌تر از انتظارات است. اما با همین برچسب قیمتی نیز گوشی جدید شیائومی در قیاس با سایر رقبا ویژگی‌های جذابی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، صفحه نمایش امولد 90 هرتز، تراشه مدیاتک Dimensity 810 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد.

نسخه‌ی 5G شیائومی ردمی نوت 11S از یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی بهره می‌برد و در نسخه‌هایی با 4 یا 6 گیگابایت رم به همراه 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس علاقه‌مندان است. در بررسی ویدیویی ردمی نوت 11S 5G تمام اطلاعات لازم درباره‌ی این گوشی گفته شده تا اگر قصد خرید آن را دارید، انتخاب آگاهانه و مطمئنی داشته باشید.