هیوندای توسان 2022

تست تصادف هیوندای توسان 2022 را تماشا کنید

هیوندای توسان 2022 با عملکرد مناسب در تست‌های تصادف یورو انکپ ، 5 ستاره ایمنی را از آن خود کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست تصادف هیوندای توسان 2022 را تماشا کنید.

هیوندای مدتی قبل نسل چهارم هیوندای توسان را به بازار عرضه کرد که توانست مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد. این شاسی بلند محبوب کره‌ای با عملکرد مناسب در تست‌های تصادف موسسه یورو انکپ توانست 5 ستاره ایمنی را آن خود کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست تصادف هیوندای توسان 2022 را تماشا کنید:

ویدیوی تست تصادف هیوندای توسان 2022

توسان 2022 در تست‌های ایمنی موسسه یورو انکپ در بخش ایمنی سرنشینان بزرگسال موفق به دریافت امتیاز 86 درصد شد و در تست‌های ایمنی سرنشینان جلو نیز امتیاز 87 درصد را از آن خود کرد. همچنین این شاسی بلند کره‌ای برای افراد آسیب پذیر در جاده امتیاز 66 درصد و برای سایر ویژگی‌های ایمنی خودرو نیز امتیاز 70 درصد را کسب کرد.

هیوندای توسان در تریم پایه GLS در آزمایش‌های موسسه یورو انکپ شرکت کرده و از امکانات ایمنی متعددی نظیر سیستم هشدار توجه راننده، سیستم کمک به راننده بین خطوط، هشدار تصادف از جلو و ترمز اضطراری بهره می‌برد. همچنین این خودرو در این نسخه با یک موتور بنزینی 1.6 لیتری GLI با فناوری هیبریدی به بازار عرضه می‌شود.

گفتنی است امتیاز 5 ستاره ایمنی توسان 2022 برای نسخه‌های مجهز به موتور دیزل 1.6 لیتری CRDI با یا بدون فناوری مایلد هیبرید، نسخه مجهز به مایلد هیبرید و پلاگین هیبرید با موتور 1.6 لیتری توربو دیزل نیز اعمال خواهد شد.