سامسونگ گلکسی F13

سامسونگ گلکسی F13 معرفی شد؛ نگران عمر باتری نباشید

گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی F13 با ظاهری شبیه به گوشی گلکسی M13 ولی مشخصات فنی جذابی مثل یک باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد.

سامسونگ امروز یک گوشی اقتصادی دیگر را در هند رونمایی کرد. گوشی گلکسی F13 بسیار شبیه به مدل گلکسی M13 با یک تفاوت بزرگ است: ضخامتش بیشتر شده و از یک باتری بزرگ‌تر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد.

مشخصات فنی و امکانات گلکسی اف ۱۳

در قلب تپنده این گوشی از چیپست اگزینوس ۸۵۰ و ۴ گیگابایت رم استفاده شده است. سامسونگ این گوشی را در دو نسخه با حافظه‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌کند که هر دو آن‌ها با یک کارت حافظه microSD می‌توانند تا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه کنند.

روی پنل جلوی این گوشی یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن +FHD حضور دارد که سامسونگ یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را درون بریدگی V شکل بالای آن تعبیه کرده است. ظاهراً این نمایشگر با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. سه دوربین هم در پشت این گوشی قرار گرفته شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. یک فلاش LED تکی نیز درون جزیره مستطیلی‌شکل دوربین پشتی جای خوش کرده است.

باتری غول پیکر این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اما این سرعت به سرعت شارژی که رقبای چینی ارائه می‌کنند حتی نزدیک هم نیست؛ بنابراین بهتر است شب قبل خواب این گوشی را به شارژ بزنید. دو سیم کارت در داخل این گوشی جای می‌گیرد که می‌تواند اینترنت دیتا را به صورت خودکار بین این دو سیم کارت سوئیچ کند. این برای نخستین بار است که شاهد حضور چنین قابلیتی روی یک گوشی ارزان قیمت مثل گلکسی F13 هستیم.

سامسونگ گلکسی F13

در بخش نرم افزاری، اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI سامسونگ حضور دارد. سیستم امنیتی Samsung Knox هم از شما و داده‌های شخصی‌تان محافظت می‌کند، در حالی که می‌توانید با اثر انگشت یا چهره خود قفل صفحه گوشی را باز کنید.

قیمت گلکسی F13 سامسونگ

این گوشی در رنگ‌های متنوع آبی، سبز و مسی عرضه خواهد شد. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی ۱۵۵ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی نیز ۱۶۷ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*