خودرو ارزان قیمت هندی

خودرو ارزان قیمت هندی در راه بازار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به ایمن نبودن خودروهای 7 الی 8 هزار دلاری گفت مسئولان به دنبال واردات خودرو ارزان قیمت هندی به بازار ایران هستند.

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا عنوان کرد درخواست ما از خودروسازان این بود که ابتدا کیفیت محصولات و دوم ایمنی آنها را افزایش دهند. وی افزود ما از خودروسازان درخواست کردیم تا بگویند برای افزایش ایمنی و کیفیت خودروها چه برنامه‌ای دارند و همچنین این برنامه چه زمانی شروع می‌شود و چه زمانی به پایان خواهد رسید. تمام خواسته‌های ما جلوگیری از فوت هم‌وطنانمان در تصادف‌های رانندگی است.

واردات خودرو خارجی آمار فوتی‌ها را کاهش داد

رئیس پلیس راهور در ادامه گفته‌های خود با اشاره به موافقت پلیس راهور با واردات خودرو گفت در سال 85 حدود 27 هزار نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند که به لطف واردات خودروهای خارجی مجهز به ترمز ABS و چند کیسه هوا توانستیم آمار فوتی‌ها را کاهش دهیم.

خودرو ارزان قیمت هندی

هادیانفر تاکید کرد واردات خودرو باعث شد تا خودروسازان رقبای سرسختی پیدا کنند و دیگر مشتریان به ناچار به خرید محصولات آنها روی نیاورند. وی افزود از سال 1385، 1386 و 1387 به بعد کیفیت خودروهای داخلی نیز به تدریج افزایش پیدا کرد و خودروسازان هم امکاناتی مانند کیسه هوا را به محصولات خود اضافه کردند.

جزئیات واردات خودرو ارزان قیمت هندی

رئیس پلیس راهور با اعلام این که خواستار واردات خودروهای باکیفیت و ایمن هستیم گفت در حال حاضر خودرو باکیفیت زیر 10 هزار دلار در بازارهای جهانی عرضه نمی‌شود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان قصد دارند خودرو ارزان قیمت هندی را به قیمت 6 هزار دلار به ایران وارد کنند.

هادیانفر در ادامه گفته‌های خود بیان کرد فقط خارجی بودن یک خودرو به معنای باکیفیت بودن و ایمن بودن آن نیست. در واقع باید خودرویی وارد شود که از پلتفرم و ایمنی مناسبی برخوردار باشد. از این رو خودرو 7 یا 8 هزار دلاری معنی ندارد و نمی‌توان آن را یک خودرو ایمن دانست. واردات خودرو خارجی باکیفیت و ایمن باید به گونه‌ای انجام شود که باعث ایجاد رقابت شده و خودروسازان داخلی را به افزایش کیفیت محصولات ترغیب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*