فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو

جزییات فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو

وزارت صنعت معدن و تجارت جزئیات طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو را اعلام کرد. برخی از محصولات ایران خودرو از هفته آینده بدون قرعه کشی به مشتریان عرضه خواهند شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد بعد از گروه خودروسازی سایپا که برخی از محصولات خود را بدون قرعه کشی از 2 تیر 1401 به بازار عرضه کرد، اکنون گروه خودروسازی ایران خودرو نیز قصد دارد برخی از محصولات خود را در قالب طرح فروش مشارکت در تولید بدون قرعه کشی به مشتریان عرضه کند.

طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو در تیرماه

طبق اعلام وزارت صمت، گروه صنعتی ایران خودرو در این طرح جدید خودروهای تارا اتوماتیک، تارا دستی، دنا پلاس توربوشارژ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را در قالب طرح مشارکت در تولید از هفته آینده بدون قرعه کشی به بازار عرضه کند.

تمام محصولات خودروسازان در این طرح از طریق سامانه فروش آنها به مشتریان عرضه خواهد شد و سامانه یکپارچه در این طرح فقط وظیفه هدایت به سایت خودروسازان را بر عهده خواهد داشت. همچنین به جز قرعه کشی، سایر محدودیت‌های فردی برای ثبت نام اعمال خواهد شد.

در همین راستا مشتریان پس از انتخاب محصول مورد نظر خود در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به سایت شرکت‌های خودروسازی هدایت خواهند شد و از آنجا می‌توانند از شرایط ثبت نام و محدودیت‌های اعمال شده آگاهی پیدا کنند. زمان دقیق اجرای این طرح فروش طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مسئولین ایران خودرو اگه میخوان بدون قرعه کشی خودرو بدهید تکلیف ما که طرح حمایت خانواده بودیم و شش بار ردمان کردید و برنده نشدیم چه میشود چرا به طرح جوانی جمعیت پشت کردید نه گفتیداما الان بدون قرعه کشی میخواین خودرو به همه بدهید این بود حمایت مسئولین از طرح جوانی؟؟؟؟!!!!!