پوکو X4 GT

پوکو X4 GT معرفی شد؛ یک میان رده با قابلیت های پرچم دار

پوکو X4 GT محصول جدیدی از برند محبوب زیر مجموعه شیائومی است که به تراشه قدرتمند مدیاتک و باتری حجیم مجهز است و عملکرد فوق العاده‌ای را در بازی‌های موبایل ارائه می‌دهد.

مطابق انتظارها امروز دو گوشی جدید از برند پوکو رسما رونمایی شدند. نخستین محصول، گوشی پوکو F4 5G است که مشخصات فوق‌العاده‌ای داشته و قرار است قاتل جدید پرچمداران باشد. در کنار این گوشی همچنین شاهد رونمایی از پوکو X4 GT نیز بودیم که در حقیقت نسخه ری‌برند شده از ردمی نوت 11T پرو است. در ادامه به معرفی پوکو ایکس 4 جی تی می پردازیم.

ویدیوی جعبه گشایی پوکو ایکس 4 جی تی

مشخصات گوشی پوکو X4 GT

در بخش طراحی، محصوص جدید Poco از یک قاب تخت در پشت و لبه‌های خمیده بهره می‌برد. علاوه بر این، ماژول دوربین این گوشی هم مستطیلی بوده و از سه حسگر و دو فلاش تشکیل می‌شود. همچنین کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا نیز در کناره این گوشی جای گرفته‌اند.

پوکو X4 GT

صفحه نمایش پوکو X4 GT اندازه‌ای 6.6 اینچی داشته و از پانل‌های IPS LCD با رزولوشن 1800 در 2400 پیکسل بهره می‌برد. این صفحه نمایش همچنین نرخ رفرش 144 هرتزی داشته و حداکثر روشنایی 650 نیت را ارائه می‌دهد. پوکو همچنین برای محافظت از این صفحه نمایش از لایه گوریلا گلس 5 کورنینگ استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در قسمت بالای صفحه نمایش نیز شاهد تعبیه حفره دایره‌ای شکل هستیم که دوربین سلفی درون آن جای گرفته است.

این صفحه نمایش همچنین قادر به نمایش یک میلیارد رنگ بوده و از استاندارد دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

پوکو X4 GT

Poco X4 GT به تراشه دایمنسیتی 8100 مدیاتک مجهز است و از واحد پردازش گرافیک Mali-G610 MC6 استفاده می‌کند. در کنار این پردازنده، گوشی جدید پوکو همچنین به حداکثر هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. بعلاوه، تکنولوژی Liquidcool 2.0 با هفت لایه ورق گرافیتی نیز وظیفه خنک کردن این دستگاه را بر عهده دارد.

این مشخصات قدرتمند باعث عملکرد فنی بسیار خوب پوکو X4 GT را در بازی‌های موبایلی شده است. بر اساس نتایج اعلام شده توسط پوکو، این گوشی در بازی Free Fire بر روی تنظیمات گرافیکی High موفق به ارائه نرخ 89.6 فریم بر ثانیه شده است. در همین حال دمای گوشی نیز در طول صد دقیقه بازی حدود 41.5 درجه سانتیگراد بوده است.

همچنین در بازی‌های MOBA نظیر Mobile Legends، گوشی جدید پوکو نرخ 117.5 فریم بر ثانیه را ارائه داده و دمای آن کمتر از 45 درجه سانتیگراد بوده است.

ظرفیت باتری پوکو ایکس 4 جی تی برابر با 5080 میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع آن با توان 67 وات انجام می‌شود. به گزارش Poco، شارژ کامل این گوشی حدودا 46 دقیقه زمان خواهد برد.

گوشی جدید پوکو

همان طور که اشاره شد Poco X4 GT از یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت بهره می‌برد. حسگر اصلی ماژول دوربین این گوشی 64 مگاپیکسلی و از نوع ISOCELL GW1 سامسونگ است. در کنار این دوربین اصلی همچنین شاهد قرار گرفتن یک حسگر هشت مگاپیکسلی فوق عریض f/2.2 با میدان دید 120 درجه در کنار یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو f/2.4 هستیم.

دوربین پوکو ایکس 4 جی تی

از دیگر قابلیت‌های پوکو X4 GT هم می‌توان به جک 3.5 میلیمتری هدفون، اسپیکرهای استریوی دوگانه، موتور خطی تک‌محوره برای ارائه لرزش، وای فای 6 و بلوتوث 5.3 اشاره کرد. این گوشی همچنین به اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 مجهز خواهد بود.

قیمت Poco X4 GT

پوکو قیمت نسخه پایه این گوشی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی را برابر با 299 یورو اعلام کرده است. همچنین نسخه بالاتر آن با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی، 349 یورو قیمت دارد. فروش این محصول از تاریخ 27 ژوئن آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من چند سالی هست گوشی شیاومی دارم تقریبا 2ساله هم پوکو میخرم باید بگم سری پوکو خیلی خوبن الانم poco f3 دارم قبل اینم x3 gt داشتم باید بگم خیلی عالی بود هیچ ایرادی نمیشد بهش گرفت