جیونی P50 Pro

گوشی جیونی P50 Pro ، ترکیبی از آیفون و هواوی پی 50 پرو فقط 98 دلار

گوشی جیونی P50 Pro رونمایی شد. جیونی پی 50 پرو دارای ظاهری خاص و ناچ شبیه آیفون است و با قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند جدید جیونی با ظاهری متفاوت و البته، الهام گرفته شده از پرچمداران اندروید و آی‌او‌اس، معرفی شد. اگرچه دستگاه‌های اندرویدی اکنون برای قرار دادن دوربین سلفی اغلب از حفره‌ای کوچک روی نمایشگر استفاده می‌کنند، اما سازنده تصمیم گرفته در جیونی پی 50 پرو یک بریدگی شبیه گوشی‌های آیفون در بالای صفحه نمایش قرار بدهد. ماژول دوربین پشتی نیز شباهت زیادی به پرچمدار هواوی دارد. با وجود این ظاهر خاص، جیونی P50 Pro به قیمتی بسیار مناسب قابل خریداری است.

مشخصات فنی جیونی P50 Pro

محصول جدید ظاهری رده بالا اما سخت افزاری رده پایین دارد! گوشی مجهز به نمایشگری 6.5 اینچی با رزولوشن فول ا‌چ‌دی (پلاس) است. بریدگی بالای صفحه نمایش دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. سازنده مدعی دستیابی به نرخ نمایشگر به بدنه 93 درصد است که طراحی بدون حاشیه گوشی جیونی پی 50 پرو را تاکید می‌کند.

جیونی پی 50 پرو

با نگاه به پشت دستگاه، دو ماژول دوربین آن چشم‌نوازی می‌کند. در نگاه اول تصور خواهید کرد جیونی P50 Pro، با وجود داشتن قیمتی ارزان به دوربینی متشکل از چند سنسور مجهز شده، اما در حقیقت دوربین اصلی فقط دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی است!

گوشی از تراشه Unisoc T310 قدرت می‌گیرد. بسته به نسخه خریداری شده، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی این تراشه را همراهی می‌کند. باتری دارای ظرفیت 3,900 میلی‌آمپر ساعت است. طبق انتظار از یک گوشی ارزان، خبری از سیستم شارژ سریع در جیونی پی 50 پرو نیست.

گوشی جیونی P50 Pro از تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند،‌ اما این سیستم سطح امنیت پایینی دارد. در عوض می‌توان از اسکنر اثر انگشت برای تامین امنیت دستگاه بهره برد. این اسکنر روی لبه کناری بدنه واقع شده است.

قیمت گوشی جیونی پی 50 پرو

محصول جدید جیونی در سه ورژن عرضه شده است. دو ورژن از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کنند و تفاوتشان در حافظه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی است. نسخه سوم به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. سه مورد نام برده به ترتیب به قیمت 98 دلار، 110 دلار و 113 دلار قابل خریداری هستند. جیونی P50 Pro را هم‌اکنون می‌توان از فروشگاه JD.com در رنگ‌های مشکی روشن، آبی تیره و کریستالی خریداری کرد. هنوز برنامه شرکت برای عرضه یا عدم عرضه گوشی در بازارهای خارج از کشور چین مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*