رونمایی شیائومی 12 اولترا

تاریخ رونمایی شیائومی 12 اولترا بالاخره مشخص شد

سرانجام یک تاریخ مشخص برای رونمایی از شیائومی 12 اولترا – Xiaomi 12 Ultra اعلام شد. برای دیدار با این پرچمدار مورد انتظار، آماده شوید.

شیائومی گوشی‌های سری 12 خود را در اوایل سال جاری روانه بازار کرد؛ اما جای مدل Ultra خالی بود. حالا بر اساس گزارش TechGoing، تبلیغات برای شیائومی 12 اولترا از روز هفتم تیر ماه آغاز و در تاریخ 14 تیر (5 ژوئیه)، رونمایی خواهد شد. البته این پایگاه خبری نه از مقامات رسمی کمپانی، بلکه از یک افشاگر چینی نقل قول کرده است؛ پس فعلا نمی‌توانیم از صحت ادعای آن 100 درصد مطمئن باشیم.

لازم به ذکر است که اخیرا، شیائومی و لایکا رسما اعلام همکاری کردند. نخستین ثمره‌ی این همکاری هم در ماه ژوئیه رونمایی خواهد شد. شانس زیادی وجود دارد که گوشی مورد اشاره، همین شیائومی 12 اولترا باشد.

مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

بر اساس شنیده‌ها، این گوشی با یک پنل 6.6 اینچی آمولد، معرفی خواهد شد. نرخ نوسازی صفحه نمایش، 120 هرتز و رزولوشن آن، 3220 در 1440 پیکسل گزارش شده است.

رونمایی شیائومی 12 اولترا

از رندرهای لو رفته، پیداست که پرچمدار جدید  یک برآمدگی بزرگ دایره شکل برای دوربین‌های عقب دارد؛ مجموعه‌ای متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز زاویه باز 48 مگاپیکسلی و لنز پریسکوپی 48 مگاپیکسلی. در جلو، باید انتظار یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را داشته باشیم که درون حفره‌ی مرکزی نمایشگر قرار می‌گیرد.

حدس زدن سخت افزارهای داخلی دستگاه هم کار سختی نیست: تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، همراه با 12 گیگ رم و 256 یا 512 گیگ حافظه داخلی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*