گوشی ROG Phone 6 ایسوس

گوشی ROG Phone 6 ایسوس با مشخصات شگف‌انگیزش در گیک‌بنچ طوفان به پا کرد

برای نخستین بار گوشی ROG Phone 6 ایسوس در گیک‌بنچ ظاهر شد. گوشی گیمینگ راگ فون ۶ موفق شده امتیاز فوق‌العاده‌ای را در این بنچمارک ثبت کند.

ایسوس خودش را آماده رونمایی از یک گوشی گیمینگ جدید می‌کند و اینطور که به نظر می‌رسد، یکی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار هم خواهد بود. تمام گوشی‌های گیمینگی که امسال وارد بازار شده‌اند به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز بودند. اما گوشی جدید ایسوس از چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد. این یعنی گوشی ROG Phone 6 ایسوس نسبت به نسل گذشته خودش که از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس قدرت می‌گرفت، پیشرفت چشمگیری داشته است. این را فقط ما نمی‌گوییم، امتیازهای شگفت‌انگیزی که راگ فون ۶ در بنچمارک Geekbench گرفته این را می‌گوید.

این اولین باری است که شاهد حضور راگ فون ۶ در بنچمارک Geekbench هستیم. البته توجه داشته باشید که هنوز بهینه‌سازی نرم افزاری این گوشی تکمیل نشده و قطعاً ایسوس همچنان روی این قضیه کار خواهد کرد تا مطمئن شود گوشی ROG Phone 6 بهترین عملکرد ممکن را ارائه می‌کند.

نتایج این بنچمارک فوق‌العاده بوده است. در این راه چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 که ۱۰ درصد سریع‌تر و در مصرف انرژی هم ۳۰ درصد کارآمدتر از نسل گذشته خود شد، تأثیر به سزایی داشته است. و اینطور به نظر می‌رسد که سازندگان گوشی‌ها توانسته‌اند به خوبی از این مزیت استفاده کنند. حداقل این در مورد ایسوس صدق می‌کند.

نسخه‌ای از این گوشی که در گیک‌بنچ شرکت کرده، ۱۶ گیگابایت رم را ارائه می‌کند. هرچند گواهی TENAA تأیید می‌کند که قدرتمندترین نسخه راگ فون جدید ۱۸ گیگابایت رم دارد که در این حیث رکورددار است. ما البته انتظار داریم ایسوس نسخه‌های ارزان قیمت‌تری با ۱۲ و ۸ گیگ رم را هم عرضه کند. عملکرد تمام این نسخه‌ها با یکدیگر برابر است، تنها در قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ با یکدیگر متفاوت هستند.

به اصل مطلب بازمی‌گردیم. جایی که گوشی ROG Phone 6 ایسوس توانسته در آزمون تک هسته‌ای ۱۳۲۳ امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای ۴۳۲۸ امتیاز را به نام خودش ثبت کند. پردازشگر گرافیکی جدید Adreno 730 نیز در این گوشی قدرت گرافیکی آن را نسبت به نسل گذشته شدیداً ارتقا می‌دهد.

سایر مشخصات فنی گوشی ROG Phone 6 ایسوس

گوشی ROG Phone 6 ایسوس

انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی OLED با نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی مجهز باشد. یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تأمین کند و با توان ۶۵ واتی به سرعت شارژ شود. این می‌تواند بهترین ترکیب باتری و سرعت شارژ روی یک گوشی هوشمند باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*