گلکسی XCover 6 پرو

گوشی جان سخت سامسونگ گلکسی XCover6 پرو معرفی شد

گلکسی XCover6 پرو به عنوان نخستین گوشی جان سخت سامسونگ با پشتیبانی از 5G معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قسمت گلکسی ایکس کاور ۶ پرو بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ امروز از گلکسی XCover6 پرو، نخستین گوشی جان سخت خود با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی کرد. این گوشی علاوه بر استحکام و دوام همیشگی سری ایکس کاور، از تمام ویژگی‌هایی که از یک گوشی هوشمند در سال 2022 انتظار می‌رود برخوردار است.

مشخصات گوشی گلکسی XCover6 پرو

محصول جان سخت جدید سامسونگ به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز است. سامسونگ همچنین از پانل‌هایی با حساسیت بالا نسبت به لمس در این گوشی استفاده کرده است؛ به طوری که به سادگی می‌توان با دستکش یا دستان خیس از آن استفاده کرد.

گلکسی XCover 6 پرو

علاوه بر این، صفحه نمایش گلکسی XCover6 پرو توسط جدیدترین لایه حفاظتی کورنینگ، یعنی گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود.

کهکشانی جان سخت سامسونگ همچنین استاندارد IP68 را هم کسب کرده و در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. ابعاد این گوشی 168.8 در 79.9 در 9.9 میلیمتر بوده و وزن آن نیز 235 گرم است.

XCover6 Pro همچنین هم از تکنولوژی 5G و هم از وای فای 6E پشتیبانی می‌کند. سامسونگ همچنین این گوشی را به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز کرده و در کنار آن از شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم استفاده می‌کند. حافظه داخلی این گوشی از طریق درگاه کارت حافظه قابل ارتقا خواهد بود.

گلکسی XCover 6 پرو

سامسونگ همچنین در این گوشی از باتری‌های قابل تعویض با ظرفیت 4050 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. همچنین شارژ این باتری نیز از طریق کابل مخصوص با نرخ 15 وات صورت می‌گیرد. این گوشی همچنین در قسمت پایین به پین‌های Pogo مجهز است. بنابراین تمامی اکسسوری‌های سازگار با این پین‌ها توسط گوشی ایکس کاور 6 پرو پشتیبانی می‌شوند. XCover 6 Pro همچنین همانند دیگر محصولات اخیر سامسونگ بدون شارژر عرضه خواهد شد. بنابراین در صورت نیاز باید شارژر آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

دوربین اصلی به کار رفته در گلکسی XCover6 پرو 50 مگاپیکسلی است و به همراه یک حسگر فوق عریض هشت مگاپیکسلی f/2.2، ماژول دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین دوربین سلفی نیز رزولوشنی 13 مگاپیکسلی دارد و درون حفره قطره‌ای شکل بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

گلکسی XCover 6 پرو

گوشی جدید سامسونگ همچنین به اندروید 12 و رابط کاربری One UI مجهز است. از دیگر قابلیت‌های ایکس کاور 6 پرو هم می‌توان به مد تقویت اسپیکر، جک هدفون و پشتیبانی از سامسونگ دکس (Samsung Dex) اشاره کرد.

متاسفانه در خصوص قیمت‌گذاری این گوشی اطلاعات زیادی در اختیارمان نیست. با این وجود می‌دانیم که این محصول از ماه جولای در برخی بازارهای منتخب اروپا عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ این گوشی را به طور رسمی در تاریخ 13 جولای رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*