تعطیلی سامانه یکپارچه

واکنش وزارت صمت به تعطیلی سامانه یکپارچه و لغو قرعه کشی خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به خبرهایی که اخیرا در خصوص تعطیلی سامانه یکپارچه و لغو قرعه کشی خودرو منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

اخیرا نامه‌ای توسط معاون هماهنگی وزارت صمت به معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت ارسال شد که در آن روی عدم صلاحیت فنی و امنیتی و همچنین آماده نبودن سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تاکید داشت. ضمن این که در آن نامه تاکید شد تا اطلاع ثانوی طرح قرعه کشی خودرو لغو شود. در همین راستا خبرهایی در مورد تعطیلی سامانه یکپارچه نیز منتشر شد که واکنش سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت را به همراه داشت.

خبر تعطیلی سامانه یکپارچه صحت ندارد

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص حواشی به وجود آمده در مورد آماده نبودن سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت شایعه‌های مربوط به امنیت سامانه یکپارچه خودرو صحت ندارد. وی تاکید کرد در نامه منتشر شده به مراحلی اشاره شد که باید طی شود تا وزارت صمت بتواند مسئولیت انجام قرعه کشی را بر عهده بگیرد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام این که وزارت صمت در واگذاری خودرو به دنبال تصدی‌گری نیست گفت مرحله دوم تخصیص خودرو نیز همانند مرحله اول از طریق این سامانه به انجام خواهد رسید. همچنین وزارت صمت به دقت سلامت و شفافیت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را زیر نظر دارد و نامه منتشر شده نیز به همین موضوع اشاره کرده است.

قالیباف در ادامه گفته‌های خود بیان کرد وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارتقای کیفیت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو دیدگاه‌های پیشنهادی و مشورتی را با دقت بررسی خواهد کرد و اگر نیاز به اجرا باشد آنها را به پیمانکار ارائه خواهد داد. وی تاکید کرد در قرعه کشی نوبت اول ابهامی وجود نداشته و موضوع حذف سامانه یکپارچه نیز کذب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*