گوشی تایزنی سامسونگ Z3 معرفی شد : نمایشگر ۵ اینچی و پردازنده ۴ هسته ای

کمپانی سامسونگ نسل جدید گوشی های مبتنی بر سیستم عامل تایزن خود را معرفی نمود.این گوشی که سامسونگ زد ۳ ( Samsung Z3 ) نام دارد از طراحی شبیه به گلکسی نوت ۵ بهره برده و به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز گردیده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که در بالا گفتیم ، گوشی هوشمند سامسونگ Z3 از نظر ظاهری شباهت زیادی به گلکسی نوت ۵ این شرکت دارد.البته این شباهت بیشتر در قسمت پشتی این گوشی و به واسطه دو انحنا در طرفین آن مشاهده می گردد.

اسمارت فون تایزنی جدید سامسونگ ، به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده و قلب تپنده آن را یک پردازنده ۴ هسته به تپش درآورده است.در بخش حافظه هم Z3 به یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی مجهز شده که می توان آن را از طریق درگاه microSD افزایش داد.

تجهیزات تصویربرداری این محصول جدید سامسونگ نیز شامل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو می شود که دوربین جلوی این گوشی به زاویه دید ۱۲۰ درجه بهره مند شده که سلفی های خوبی را برای کاربر خود به ارمغان خواهد آورد.

انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز توسط یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.نکته منفی در مورد گوشی سامسونگ زد ۳ ، عدم پشتیبانی از شبکه ۴G است.

از ویژگی نرم افزاری این گوشی نیز می توان به استفاده از دو قابلیت با نام های Ultra Power Saving و Ultra Data Saving اشاره کرد که هر دو درواقع اپلیکیشن هایی برای صرفه جویی است.

قابلیت Ultra Power Saving در مواقع نیاز بیشتر اپلیکیشن های گوشی را غیر فعال کرده و تنها مواردی ضروری نظیر امکانات برقراری تمام و پیامک را به منظور کاهش مصرف باتری ، فعال نگه می دارد.

ویژگی Ultra Data Saving نیز با فشرده سازی داده های ورودی و خروجی موبایل در حین استفاده از اینترنت سعی می کند هزینه ی دیتای مصرفی فرد را پایین تر بیاورد.

سامسونگ گوشی Z3 را به آخرین نسخه از سیستم عامل تایزن ( نسخه ۲.۴ ) مجهز کرده و قرار است آن را با قیمتی معادل ۱۳۰ و در رنگهای طلایی، نقره ای و مشکی روانه بازار کند.سامسونگ Z3 از همین ماه در هند برای فروش عرضه خواهد شد و عرضه یا عدم عرضه این گوشی در بازار دیگر کشور ها ، منوط بر میزان فروش آن در هند می باشد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*