ویرایشگر تصاویر آنلاین

با این ۶ ویرایشگر آنلاین تصاویر رایگان، نیازی به فتوشاپ و یادگیری آن ندارید!

در اینجا به معرفی ۶ ویرایشگر آنلاین تصاویر کاملاً رایگان می‌پردازیم که بدون مهارت فتوشاپ، امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما می‌گذارند.

با روی کار آمدن سرویس‌های آنلاین، کمتر کاربری برای انجام امور روزمره خود مثل ویرایش چند عکس، از نرم افزار سنگینی مثل فتوشاپ استفاده می‌کند. بسیاری از ویرایشگر های آنلاین تصاویر، کارهای خلاقانه‌ای مثل حذف پس زمینه از تصاویر یا افزایش سایز بدون افت کیفیت عکس‌ها را انجام می‌دهند. اما آن‌ها معمولاً محدودیت‌هایی را پیش پای کاربر می‌گذارند. به طور مثال شما با یک اکانت رایگان در آن‌ها می‌توانید فقط ۵ عکس را ویرایش کنید یا عکس‌های استخراج شده شما پس از ویرایش، با رزولوشن بسیار پایینی ذخیره می‌شوند.

۶ ویرایشگر آنلاین تصاویر رایگان و بدون محدودیت

به همین بهانه ما در اینجا به معرفی ۶ ویرایشگر آنلاین تصاویر کاملاً رایگان خواهیم پرداخت که بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانید از آن‌ها برای اهداف خود استفاده کنید. با این ابزارها شما قادر به حذف پس زمینه در یک تصویر، حذف واترمارک، پاک کردن یک سوژه از یک عکس، بالا بردن ابعاد تصاویر بدون افت کیفیت و ویرایش دسته‌جمعی تصاویر خواهید بود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

۱. Adobe Express Background Remover : حذف پس زمینه تصاویر با فناوری فتوشاپ

ویرایشگر آنلاین تصاویر Adobe Express Background Remover

فتوشاپ سال‌ها پیش ابزار جذابی را رونمایی کرد که با یک کلیک به کاربر اجازه می‌دهد پس زمینه را از تصویر جدا کند. عملکرد این ابزار جادویی است و حالا می‌توانید بدون نیاز به فتوشاپ، رایگان از آن استفاده کنید.

ادوبی در مجموعه ابزارهای آنلاین Adobe Express خود، یک ابزار حذف پس زمینه را در اختیار عموم کاربران می‌گذارد. برای استفاده از این ابزار حتی نیازی نیست شما عضو ادوبی شوید. فقط کافیست با اکانت گوگل یا اپل خود وارد شوید، تصویر مورد نظر را وارد کنید و پس زمینه تصاویری با حداکثر ابعاد ۶۰۰۰ در ۶۰۰۰ پیکسل را به صورت رایگان حذف کنید.

۲. Watermark Remover : حذف واترمارک از روی هر تصویری

حذف واترمارک Watermark Remover

ابزار آنلاین Watermark Remover یک ویرایشگر آنلاین تصاویر شگفت‌انگیز با تکیه بر هوش مصنوعی است. ما برای آزمایش عملکرد این ابزار، تصاویر استوک دارای واترمارک را آپلود کردیم و حتی از فایل‌های PDF که خودمان روی آن‌ها واترمارک گذاشته بودیم اسکرین شات گرفتیم و در‌ آن آپلود کردیم. عملکرد آن خوب و بادقت بود. هوش مصنوعی در این ابزار کاری می‌کند که به سختی یک انسان با ابزاری مثل فتوشاپ می‌تواند به این دقت آن را انجام دهد!

این اپلیکیشن تحت وب از فرمت‌های تصویری JPEG و PNG و همچنین WebP با حداکثر رزولوشن ۲۴۰۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. خبر خوب اینکه همین مجموعه ابزاری برای افزایش رزولوشن تصاویر بدون افت کیفیت را هم ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن برای بالا بردن رزولوشن تصویر پس از حذف واترمارک آن استفاده کنید.

۳. Upscale.Media : استفاده از هوش مصنوعی برای ۴ برابری کردن تصاویر

افزایش سایز تصاویر Upscale.Media

معمولاً همه ما عکس‌هایی به خصوص از گذشته داریم که ابعاد کوچکی دارند. اما امروزه دیگر تصاویر کوچک کارایی ندارند و همه تصاویری با ابعاد بزرگ را می‌پسندند. ولی معمولاً وقتی تصویری را بزرگ می‌کنید، پیکسل‌های آن بی‌کیفیت شده و تصویر ناواضح می‌شود. خبر خوب اینکه یک ابزار هوشمند به نام Upscale.Media می‌تواند بدون افت کیفیت، تصاویر شما را بزرگ‌تر کند.

کافیست وارد این وب‌سایت شوید، یک عکس با حداکثر رزولوشن ۱۵۰۰ در ۱۵۰۰ پیکسل را آپلود کرده یا آدرس آن را وارد کنید. سپس این ابزار هوشمند می‌تواند تصویر مورد نظر شما را ۲ برابر یا ۴ برابر کند. در زیر آن هم تصویر اصلی که بدون استفاده از این ابزار افزایش سایز پیدا کرده را نشان می‌دهد تا متوجه تغییرات شوید.

این ابزار همچنین دارای یک ویرایشگر آنلاین تصاویر برای بهبود عکس‌های شما نیز هست که می‌تواند نرمی و تیزی تصویر را متعادل کند، مصنوعات تصویر را حذف کرده و در عین حال جنبه طبیعی تصویر را حفظ کند. همه این‌ها به کنار، شما علاوه بر ابزار آنلاین Upscale.Media، می‌توانید اپلیکیشن رایگان آن را هم روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود نصب کنید.

دانلود Upscale.Media برای اندروید | آیفون

۴. Shirink.Media : فشرده‌سازی و کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

ویرایشگر تصاویر آنلاین Shirink.Media

Shirink.Media، خواهرخوانده ابزار آنلاین Upscale.Media است. این دو ابزار دقیقاً نقطه مقابل یکدیگر هستند. در حالی که ابزار بالا برای بزرگ‌تر کردن ابعاد تصویر استفاده می‌شود، Shirink.Media می‌تواند تصاویر شما را فشرده‌سازی کرده و بدون افت کیفیت، سایز آن‌ها را کم کند.

این ابزار دو نوار لغزنده تنظیم را در اختیار شما می‌گذارد که یکی از آن‌ها کیفیت تصویر و دیگری ابعاد است. شما در یک پنجره دیگر هم می‌توانید پیش‌نمایشی از خروجی تصویر مورد نظر خود را به همراه محاسبه حجم آن مشاهده کنید.

دانلود Shirink.Media برای اندروید | آیفون

۵. ZMO Remover : حذف هر سوژه‌ای از تصاویر بدون داشتن مهارت فتوشاپ

ZMO Remover حذف هر سوژه‌ای از تصاویر

ابزار Cleanup.Pictures وقتی برای نخستین بار معرفی شد، همه با توجه به اینکه می‌توانستند بدون داشتن مهارت فتوشاپ هر سوژه‌ای را از تصاویر خود حذف کنند، شگفت‌زده بودند. ولی متأسفانه این ابزار تصاویر خروجی 720p را ارائه می‌کند. بنابراین اگر به تصویر باکیفیت‌تری نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم از ابزار ZMO Remover استفاده کنید.

این اپلیکیشن رایگان که برای استفاده حتی نیاز به ثبت نام هم ندارد، کارکرد بسیار ساده‌ای دارد. شما ابتدا یک تصویر را باید از کامپیوتر یا گوشی خود در آن آپلود کنید (از آدرس اینترنتی پشتیبانی نمی‌کند) تا برنامه آن را پردازش کند. سپس با استفاده از ابزار قلمو باید سوژه‌ای که قصد حذف آن را دارید، انتخاب کنید. نیازی نیست خیلی دقیق بخواهید لبه‌های آن سوژه را ببرید. در نهایت هوش مصنوعی تصویر مورد نظر را تحلیل و بررسی کرده و در عرض چند ثانیه، سوژه‌ای که انتخاب کرده‌اید را از آن حذف می‌کند.

این برنامه تصویر اصلی و نتیجه خروجی را با یکدیگر مقایسه می‌کند و سپس می‌توانید بدون دردسر آن را دانلود کنید. برنامه پیشنهاد می‌دهد برای بهترین کارایی، چندین بار عملیات پاک کردن را انجام دهید تا هوش مصنوعی هر بار، بهتر هدف شما را درک کند. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید سوژه‌ها یا افراد ناخواسته در تصاویر را به راحتی حذف کنید.

۶. ImgTools : ویرایش، فشرده‌سازی، تغییر سایز و کراپ دسته‌جمعی تصاویر

ImgTools ویرایش دسته‌جمعی تصاویر

ImgTools مجموعه ابزار آنلاین ویرایش تصاویر است که به شما اجازه می‌دهد روی چندین تصویر به صورت همزمان تغییراتی را ایجاد کنید. معمولاً ابزارهای ویرایش دسته جمعی تصاویر پولی هستند، ولی این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا ۱۰۰ تصویر را آپلود کرده و روی آن‌ها تغییرات دلخواهتان را اعمال کنید.

این ابزار از فرمت‌های تصویری PNG ،JPG ،GIF ،SVG ،WebP ،TIFF و PSD پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تصاویر مورد نظر را از روی هارد کامپیوتر خود یا حافظه‌های ابری گوگل درایو و دراپ باکس در آن آپلود کنید. سپس این برنامه ۱۲ گزینه ویرایش تصویر مختلف را در اختیار شما می‌گذارد: فشرده‌سازی، تبدیل، استخراج چهره‌ها، پنهان کردن چهره‌ها، کراپ، تغییر سایز، انحنا دادن به گوشه‌های تصویر، تغییر نام، تار یا پیکسلی کردن، چرخش، محافظت با پسورد و استخراج فریم‌هایی از یک فایل متحرک GIF.

این سرویس کاملاً رایگان و بدون محدودیت خاصی است. فقط کافیست وقتی ویرایش دسته جمعی تصاویرتان تمام شد، روی دکمه دانلود کلیک کرده تا آن‌ها را در قالب یک فایل Zip دریافت کنید.

دیگر نیازی به فتوشاپ و مهارت ویرایش تصاویر نیست

استفاده از این ابزار های آنلاین ویرایش تصاویر که در بالا به شما معرفی کردیم به قدری ساده است که بدون هرگونه دانش فتوشاپ می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید از این ابزارها در کنار هم برای انجام انواع کارهای خود استفاده کنید و دیگر نیازی به فتوشاپ هم نداشته باشید.

به طور مثال از یکی برای حذف تصویر پس زمینه از دیگری برای حذف یک سوژه و از یکی دیگر برای افزایش ابعاد تصویر یا کاهش سایز فایل عکس استفاده کنید. و اگر چندین عکس مختلف دارید، با یکی از آن‌ها دسته جمعی تصاویرتان را در عرض چند ثانیه ویرایش کنید. شگفت‌انگیز نیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*