نمایشگاه شهر هوشمند

با جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه شهر هوشمند آشنا شوید

اپراتور ایرانسل در سومین نمایشگاه شهر هوشمند که از 12 تا 14 تیر 1401 در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود، جدیدترین راهکارهای سازمانی خود را معرفی کرد.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند از 12 تا 14 تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران با حضور فعالان حوزه شهر هوشمند برگزار می‌شود. همچنین مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به عنوان حامیان این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

جزئیات حضور ایرانسل در نمایشگاه شهر هوشمند

اپراتور ایرانسل نیز با حضور در این نمایشگاه جدیدترین راهکارهای سازمانی و خدمات بر پایه فناوری‌های هوشمند اینترنت اشیا خود را معرفی کرد.

مواردی چون بازار دیجیتال تبادل API با عنوان «یلو هاب (Y’ello Hub)»، راهکار تبلیغات هوشمند با عنوان «یلو ادوایز (Y’ello Adwise)»، پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، راهکار نسل جدید بی‌سیم با عنوان «واکه» (PoC) و راهکار یکپارچه نظارت تصویری ابری (VSaaS) به عنوان خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل در این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

همچنین همراهی با کسب‌وکارها در مسیر تحول دیجیتال و تجهیز آنها به ابزارهای دیجیتال پیشرفته به عنوان یکی از مهم‌ترین چشم‌اندازهای ایرانسل در حوزه راهکارهای سازمانی محسوب می‌شود. راهکارهایی نظیر شهر هوشمند، اینترنت اشیا و موبایل سازمانی به عنوان چند مورد از خدماتی به شمار می‌روند که ایرانسل آنها را برای قرار دادن کسب و کارها در مسیر تحول دیجیتال ارائه کرده است.

نمایشگاه شهر هوشمند به عنوان بزرگترین گردهمایی شرکت‌های برتر حوزه هوشمندسازی با رویکرد برقراری تعامل پویا و ایجاد هم‌افزایی ملی و بین‌المللی آغاز به کار کرده است. در همین راستا از کلیه فعالان حوزه فناوری، هوشمندسازی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها دعوت می‌کند تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

از مهم‌ترین محورهای این نمایشگاه می‌توان به اقتصاد هوشمند، هوشمندسازی تجهیزات زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت، آموزش و پرورش،  محیط زیست هوشمند، امنیت در شهر‌های هوشمند، انرژی و حمل‌ونقل هوشمند، ساختمان‌های هوشمند و دولت هوشمند اشاره کرد.

گفتنی است در یک شهر هوشمند اطلاعات زیادی از ابزارهای دیجیتال جمع‌آوری و تعدیل خواهد شد تا بتوان خدمات بهتری را ارائه داد و همچنین تصمیم‌های صحیح‌تر و موثرتر را اتخاذ کرد. ارتقای عملکرد شهر به شکل کلان به کمک فناوری دیجیتال در راستای بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری به عنوان هدف اصلی یک شهر هوشمند محسوب می‌شود.

همچنین در شهرهای هوشمند برای ارتقای وضعیت اقتصادی شهروندان، افزایش رفاه اجتماعی شهروندان، کاهش آلایندگی شهر و سایر موارد، اطلاعات زیادی جمع‌آوری و تحلیل می‌شود که به کمک این اطلاعات می‌توان به یک راهکار موثر دست پیدا کرد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر هوشمند نیز می‌توان به خود اتکا بودن و توانایی تامین منابع لازم برای کار و زندگی ساکنان، برخورداری یک برنامه قطعی و پیشرو برای توسعه، عملکرد بسیار حساب‌شده و کارآمد ناوگان حمل‌ونقل عمومی، نوآوری‌های زیست‌محیطی و برخورداری از زیرساخت فناوری‌های نو اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*