قیمت ری را

قیمت ری را ؛ آیا شاسی بلند ملی ایران خودرو ارزان است؟

ری را اخیرا به عنوان شاسی بلند ملی ایران خودرو معرفی شد؛ اما قیمت ری را چقدر است و این اتومبیل چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟

گروه صنعتی ایران خودرو اخیرا از ری را به عنوان شاسی بلند ملی خود پرده برداشت؛ خودرویی که هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و حدود 3 ماه دیگر آزمایش‌های جاده‌ای آن آغاز خواهد شد. در همین راستا وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد ریرا تست‌های جاده‌ای خود را در شهریورماه به انجام خواهد رساند و سایر آزمون‌های آن نیز تا پایان سال انجام خواهد شد. از این رو در ابتدای سال 1402 شاهد تولید و عرضه ریرا به بازار خواهیم بود.

شاسی بلند ملی ایران خودرو طبق گفته وزیر صمت بر پایه پلتفرم IKP1 شرکت پژو–سیتروئن توسعه پیدا کرده و قرار است در سایت ایران خودرو در شهرستان بابل استان مازندران به شکل انبوه تولید شود. همچنین این خودرو در دسته شاسی بلندهای دسته B پلاس قرار می‌گیرد و از لحاظ ابعادی نیز در سطح سیتروئن C3-XR، نیسان جوک و پژو 2008 قرار دارد.

قیمت ری را

گفتنی است خبرنگاران در مراسمی که ایران خودرو از ریرا رونمایی کرده بود اجازه نزدیک شدن به این محصول را نداشتند و همانطور که به نظر می‌رسد این خودرو یک کانسپت بوده و ممکن است بین نسخه تولیدی آن با نسخه‌ای که معرفی شده تفاوت‌های زیادی وجود داشته باشد.

قیمت ری را چقدر است؟

در حال حاضر جزئیاتی از قیمت ری را اعلام نشده است، اما مدیرعامل ایران خودرو مدتی قبل اعلام کرده بود این خودرو احتمالا با قیمت حدود 600 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد؛ اما بسیاری بر این باورند که ایران خودرو این شاسی بلند را با قیمت بیشتر از 600 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد کرد.

قیمت ری را

در واقع کارشناسان این شاسی بلند ملی ایران خودرو را با پژو 2008 مقایسه کردند و از آنجایی که قیمت پژو 2008 حدود 1 میلیارد تومان است، از این رو ریرا نیز با قیمت کمتر از 1 میلیارد تومان روانه بازار نخواهد شد. البته عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو اعلام کرد احتمالا قیمت کارخانه ری را حدود 600 تا 700 میلیون تومان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نه اصلا هم جالب نیست بدنه ای سبک با موتور تیوفایو فقط قیمتش سنگینه وگرنه همه چیزش سبکه بذارید زر ماکارون با برند زر خودرو یه حال اساسی به جوونا میده که تمام قیمت های نجومی از دم قسط خودرو بفروشن اما کسی نخره

  2. درب باک بنزینش با سینی چای مادر بزرگها که ۲۰ تا استکان چای جا داشت یک اندازه هست .